مسمومیت 7 نفر با گاز منوکسیدکربن در اسلام آبادغرب



اخبار,اخبار حوادث

مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان کرمانشاه از مسمومیت هفت نفر در اسلام آبادغرب با گاز منوکسید کربن خبر داد.

اکبر آزادی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: ساعت 23 شب گذشته (اول آذر) یک مورد مسمومیت با گاز منوکسید کربن در شهرستان اسلام آبادغرب گزارش شد.

 

وی افزود: در این مورد هفت نفر دچار مسمومیت با گاز منوکسید کربن شده بودند که مسمومیت آنها شدت بالایی نداشته و توانسته بودند بوسیله خودروی شخصی خود را به اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) برسانند.

 

آزادی با اشاره به افزایش موارد مسمومیت با گاز منوکسید کربن در فصل سرما گفت: مهم ترین علامت مسمومیت با این گاز بی رنگ و بی بو، بروز علائمی شبیه سرماخوردگی است.

 

وی افزود: اگر همه افراد موجود در یک مکان به طور همزمان احساس آبریزش بینی و سردرد و سرگیجه داشتند باید نسبت به انتشار گاز منوکسید کربن حساس شده و وسیله گرمایشی موجود در محیط را بررسی کنند.

 

آزادی توصیه کرد: همه افراد قبل از خواب تمام وسایل گرمایشی را بررسی کرده و از باز بودن راه لوله بخاری اطمینان حاصل کنند.

 

وی افزود: همچنین توصیه میشود افراد گوشه ای از پنجره یا دریچه کولر را برای تهویه هوا باز بگذارند  و زیر درها را مسدود نکنند.

 

مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان کرمانشاه یادآور شد: موارد متعددی داشته ایم که افرادی که برای کمک به مصدومین مسمومیت با گاز منوکسید کربن می‌روند خود نیز دچار مسمومیت میشوند چرا که در همان محل انتشار گاز اقدام به امدادرسانی می‌کنند، بنابراین توصیه میشود حتما برای امدادرسانی مصدومان را به فضای آزاد منتقل کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------