کشف جسد کودک ۱۰ ساله در شهرستان کارون



اخبار,اخبار حوادث

فرمانده انتظامی شهرستان کارون از کشف جسد پسر بچه ۱۰ ساله در منطقه کوت عبدالله شهرستان کارون از توابع کلانشهر اهواز خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرگرد صالح مطهری راد، فرمانده انتظامی شهرستان کارون گفت: ساعت 15 روز چهارشنبه کودکی 10 ساله در منطقه کوت عبدالله این شهرستان مفقود شد و براساس گزارشی که به نیروی انتظامی ارائه گردید، همکاران ما بلافاصله به محل اعزام شدند و کار تحقیقاتی خود را آغاز کردند.

 

وی بیان داشت: جسد این پسر بچه 10 ساله ساعت 17 روز گذشته در منطقه پیدا شد اما آثار ضرب و جرحی بر روی جسد مشاهده نشد و علت مرگ در دست بررسی است.

 

مطهری راد با بیان اینکه کارشناسان نیروی انتظامی و آگاهی به طور جدی وارد قضیه شده و کار تحقیقاتی در حال انجام است، اظهار کرد: قاتلان و عاملان این جنایت بزودی شناسایی و دستگیر خواهند شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کارون در ادامه اذعان داشت: نتیجه بررسی های علمی پلیس را در کم ترین زمان به اطلاع عموم می رسانیم.

 

این مقام انتظامی با اشاره به بازنشر تصاویری از جسد پسر بچه در فضای مجازی از مردم خواست برای رعایت حال خانواده کودک و با ملاحظات انسانی، از بازنشر این تصاویر خودداری نمایند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------