جزئیات تصادف در بزرگراه ارتش با 4 کشته



اخبار,اخبار حوادث,تصادف

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بر اساس شواهد و قراین، به احتمال بسیار سرنشینان خودرو تیبا که بامداد امروز در بزرگراه ارتش تصادف کرد، حالت طبیعی نداشتند.

به گزارش مهر، سردار محمدرضا مهماندار با تشریح جزئیات تصادف خودرو تیبا که بامداد امروز در بزرگراه ارتش به وقوع پیوست، و باعث فوت ۴ نفر شد گفت: ساعت ۲:۲۴ بامداد امروز حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب بزرگراه ارتش، ابتدای بزرگراه امام علی (ع) این تصادف رخ داد.

 

وی افزود: این خودرو شامل ۷ سرنشین بود؛ دو آقا و ۵ خانم که همگی آن ها بین ۱۸ و ۱۹ سال سن داشتند و مسیر خودرو نیز شرق به غرب بولوار ارتش بود.

 

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: بر اساس گزارش شاهدان، این خودرو ابتدا با خودروی دیگر تصادف جزئی می کند و بلافاصله از صحنه متواری می شود.

 

سردار مهماندار افزود: با توجه به هیجان ناشی از تصادف از یکسو و از سوی دیگر به احتمال بسیار، نداشتن حالت طبیعی، این خودرو دچار حادثه می شود.

 

وی تصریح کرد: سرعت بسیار بالای خودرو و عدم توانایی راننده در مهار آن باعث شد به هنگام تغییر مسیر به سمت بزرگراه امام علی، این خودرو از مسیر منحرف شده و بعد از عبور از پیاده رو با برخورد با تپه شن و نمکی که در حاشیه بزرگراه بود و سپس برخورد با تیر چراق برق، با چند چرخش متوقف شود.

 

سردار مهماندار گفت: در این حادثه متاسفانه چهار نفر فوت کردند و سه نفر به شدت مجروح شده اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------