فالگیر فعال فضای مجازی در مشهد دستگیر شد



اخبار,اخبار حوادث

سرپرست پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی گفت: فردی که با فالگیری در فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری می کرد شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش تسنیم به‌ نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ایرج شریفی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه افزایش امنیت عمومی مشهد اظهار داشت: مرد رمالی که با همدستی یک خانم در شبکه‌ اجتماعی تلگرام با ترفندهای دعانویسی، فالگیری و رمالی اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کرد شناسایی و دستگیر شد.

 

وی افزود : به دنبال رصد فضای مجازی توسط کارشناسان مرکز اطلاعات فضای مجازی پلیس، کانال‌های تلگرامی که در راستای رمالی و دعانویسی از این بستر اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کردند شناسایی شد.

 

سرپرست پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی ادامه داد: در ادامه رسیدگی به این  موضوع، با اقدامات فنی‌ و اطلاعاتی صورت گرفته روی کانال مورد نظر، گرداننده کانال بطور کامل شناسایی شد.

 

وی گفت: تاکنون مبالغ زیادی به حساب این شخص واریز شده و مشتریان فراوانی را از این طریق بدست آورده است و با تکمیل مستندات پلیس و هماهنگی با مرجع قضایی، متهم به همراه همدستش دستگیر و در بازرسی از منزل آنها تعدادی کتاب دعا، فال و وسایل رمالی کشف و ضبط شد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------