احتمالا حکم قاتل «ستایش قریشی» بامداد چهارشنبه اجرا می‌شود



اخبار,اخبار حوادث,قاتل ستایش

وکیل مدافع متهم پرونده «ستایش قریشی» از تماس با خانواده امیرحسین برای حضورشان در زندان خبر داد و گفت: استنباط خانواده امیرحسین این است که حکم فرزندشان پنج‌شنبه اجرا می‌شود.

فرح‌بخش وکیل مدافع قاتل ستایش قریشی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه در خصوص تاریخ دقیق اجرای حکم امیرحسین رسما چیزی به ما ابلاغ نشده است، گفت: صبح امروز خانواده امیرحسین از طرف زندان برای ملاقات حضوری دعوت شد و آنها متوجه شدند که ظاهرا آخرین ملاقات است و استنباطشان این است که احتمالا حکم امیرحسین پنج‌شنبه اجرا می‌شود.

 

عسگر قاسمی آقباش وکیل مدافع خانواده «ستایش» نیز از تماس با خانواده امیرحسین خبر داد و مدعی شد: با توجه به اینکه بیشتر مواقع اجرای حکم اعدام بامداد چهارشنبه صورت می‌گیرد، ممکن است حکم امیرحسین بامداد چهارشنبه این حکم اجرا شود.

 

بر اساس این گزارش، رسیدگی به پرونده موسوم به «ستایش» در شهریور سال ۹۵ در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی خازنی انجام شد و در نهایت سه اتهام عمل منافی عفت، قتل عمد و جنایت بر میت به متهم پرونده تفهیم شد. بر اساس رای صادره، قاتل این پرونده در خصوص اتهام قتل عمد به قصاص نفس و در خصوص اتهام تجاوز به عنف به یک بار اعدام و در خصوص اتهام جنایت بر میت به ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد.

 

با اعتراض به رای صادره توسط دادگاه کیفری، پرونده برای رسیدگی به شعبه ۳۲  دیوان عالی کشور ارسال شد و دیوان عالی نیز حکم دادگاه بدوی را عینا تایید کرد.

 

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای در تاریخ -3 دی ماه- در پاسخ به سوال ایسنا درباره اینکه پیش از این زمانی برای اجرای حکم صادره در پرونده مربوط به ستایش قریشی اعلام شد و در نهایت اجرای حکم به تعویق افتاد آیا با گذشت این مدت زمان تغییری در این پرونده حاصل شده است یا خیر؟ گفت: تغییر خاصی در اجرای حکم رخ نداده و طبق سوالی که از رییس کل دادگستری داشتم، گفتند مسئله‌ای که پیش آمده بود، رفع شده است و الان دیگر در مقام اجرای قانون و حکم هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------