آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

مردان کلاهبردار وعده حج می‌دادند



اخبار,اخبار حوادث

پلیس پایتخت در جست‌وجوی دو جاعلی است که به بهانه ثبت نام عتبات عالیات و حج عمره دست به کلاهبرداری می‌زدند. به گزارش همشهری، شگرد متهمان اینگونه بود که آنها با اجاره چند ماهه دفاتری در قسمت‌های مختلف شهر به‌ویژه در مناطق مرکزی و غربی شهر تهران شرکتی با عنوان خدمات مسافربری راه‌اندازی می‌کردند، سپس به بهانه ثبت نام عتبات عالیات و حج عمره از متقاضیان پول و مدارک لازم را دریافت و پس از گذشت چندماه، دفاتر خود را تعطیل و در جای دیگر اقدام به افتتاح دفتر می‌کردند.

 

سرهنگ خیرالله دولتخواه، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران در این‌باره گفت: متهمان با سوءاستفاده از نام و عنوان سازمان حج و زیارت، اداره اوقاف و امور خیریه و عناوین مشابه دست به کلاهبرداری می‌زدند و تاکنون حدود 40نفر که در این دفاتر جعلی ثبت نام کرده‌اند به طرح شکایت از این دو کلاهبردار پرداخته‌اند.

 

سرهنگ کارآگاه خیرالله عدالتخواه گفت: با توجه به اینکه متهمان فراری شده‌اند بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 10تهران مجوز انتشار تصویر متهمان را صادر کرده و از افرادی که اطلاعاتی از مخفیگاه آنها دارند درخواست می‌شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 63957778 در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران قرار دهند. همچنین به افرادی که متقاضی سفر به اماکن مقدس خارج از کشور هستند توصیه می‌شود که پس از مراجعه به سایت رسمی حج و زیارت و انتخاب دفاتر و مؤسسات دارای مجوز رسمی این سازمان نسبت به ثبت نام و واریز پول به‌حساب این شرکت‌ها اقدام کنند.

 

روزنامه همشهری

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------