7 نفر در کولاک برف کوهرنگ مفقود شدند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

فرماندار شهرستان کوهرنگ با اشاره به شرایط نامساعد جوی و کولاک برف در این شهرستان گفت که 7 نفر از اهالی روستای دهناش بخش بازفت در ارتفاعات شهرستان گرفتار شده و تاکنون به روستای خود بازنگشته اند.

مرتضی زمانپور چهارشنبه شب در گفت و گو با ایرنا گفت: 2 نفر از اهالی این روستا که روز دوشنبه به منطقه پاوشت زردکوه رفته بودند به سبب بارش شدید برف تاکنون موفق به بازگشت به روستا نشده و در ارتفاعات برف گیر شهرستان گرفتار شده اند.

 

وی ادامه داد: برای نجات این 2 مرد روستایی نیز5 نفر از اهالی روستا روز چهارشنبه عازم منطقه شدند، که آنها نیز با کولاک برف مواجه شده و موفق به بازگشت به خانه های خود نشدند.

 

زمانپور تصریح کرد: پس از اطلاع از این وضعیت و با پیگیری های انجام شده یک اکیپ امداد و نجات کوهستان از شهرکرد برای نجات این افراد راهی منطقه شده است.

 

به گزارش ایرنا، بارش برف و باران در هفته جاری در شهرستان کوهرنگ مشکلاتی را در پی داشته است. قطع راه ارتباطی 40 روستا، قطع شدن برق 30 روستا و اختلال در ارتباط مخابراتی 15 روستا و گرفتار شدن بیش از 200 خودرو در ارتفاعات و گردنه های این شهرستان بخشی از این مشکلات بود.

 

همچنین سیلاب زمستان امسال 200 میلیارد ریال خسارت به زیرساخت های این شهرستان وارد کرد.

 

هم اینک ارتفاع برف در شهر چلگرد یک متر و در ارتفاعات 180 سانتی متر اعلام شده است.

 

چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در 90 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------