پرونده قتل اهورا با فوریت در دیوان عالی کشور بررسی می‌شود



اخبار,اخبار حوادث,اهورا

رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به آخرین اخبار و تصمیمات اتخاذ شده در مورد پرونده اهورا گفت: با ارسال درخواستی فوری به دیوان عالی کشور خواستار رسیدگی هرچه سریعتر به این پرونده شدیم.

احمد سیاوش‌پور در گفت‌‌و‌گو با تسنیم، اظهار داشت: پرونده "قتل اهورا" کودک خردسال گیلانی برای رسیدگی فوری، به دیوان عالی کشور ارجاع داده شده تا هرچه سریعتر و در اسرع وقت به وضعیت آن رسیدگی شود.

 

رئیس کل دادگستری استان گیلان تصریح کرد: پرونده "قتل اهورا" با یک نامه و پیک ویژه جهت تسریع در رسیدگی فوق العاده از دادگستری استان گیلان به تهران ارسال شده است.

 

سیاوش‌پور عنوان کرد: با توجه به حساسیت‌های بسیار بالایی که در خصوص این پرونده در جامعه و اذهان عمومی وجود داشته و دارد درخواست کرده‌ایم تا با توجه به این موارد نسبت به رسیدگی هرچه سریعتر آن اقدام شود.

 

وی همچنین ابراز داشت: طی روزهای اخیر در شهر رضوانشهر دختری اقدام به پرت کردن خود از پل عابر پیاده به قصد خودکشی کرد که علت و انگیزه اصلی این حادثه هنوز مشخص نشده است.

 

 رئیس کل دادگستری استان گیلان افزود: پرونده خودکشی مادری در شهر رضوانشهر که اقدام به پرت کردن خود و دو فرزند خردسالش از پنجره اتاق به پایین ساختمان کرده بود نیز در حال انجام بررسی‌های لازم است.

 

سیاوش‌پور خاطرنشان کرد: هم اکنون نمی‌توان با قطعیت در مورد هر دوی این پرونده‌ها صحبت کرد زیرا پرونده‌های مذکور از لحاظ حقوقی در حال بررسی بوده و نمی‌توان در خصوص آن‌ها اطلاعات دقیقی ارائه داد.

 

به گزارش تسنیم، چندی قبل در رشت کودکی 2 ساله و 8 ماهه ای به نام "اهورا" توسط همسر مادرش پس از مورد آزار و اذیت قرار گرفتن توسط همسر مادرش به طرز دلخراشی به قتل می‌رسد.

 

بروز این اتفاق ناگوار علاوه بر این که موجی از ناراحتی را در بین آحاد مردم به وجود آورد ، نگرانی‌های بسیار زیادی را در خانواده‌های ایرانی ایجاد کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------