مرگ کودک ۳ ساله گنبدی بر اثر ضرب و شتم پدر معتاد



رئیس اورژانس اجتماعی کشور از فوت «محمد» کودک سه ساله گنبد کاووسی خبر داد که روز گذشته بر اثر شدت جراحات ناشی از ضرب و شتم پدرش به بیمارستان منتقل شده بود.

به گزارش ایسنا، حسین اسدبیگی با بیان اینکه پدر این کودک معتاد بوده و به خرده فروشی مواد نیز مشغول بود، گفت: مسئولان اورژانس اجتماعی کشور پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر آزار و اذیت این کودک به محل زندگی وی مراجعه کردند اما پدر این کودک با استفاده از دوربین مداربسته‌ای که درب منزل نصب شده بود متوجه حضور آنها شده و از باز کردن درب منزل خودداری کرده بود.

 

وی در ادامه توضیح داد: مسئولان اورژانس اجتماعی کشور قصد مراجعت به محل زندگی «محمد» را با استفاده از احکام قضایی و حضور ماموران پلیس داشتند که مطلع شدند این کودک به خاطر ضرب و شتم شدید به بیمارستان منتقل شده‌ است.

 

به گفته اسدبیگی، پدر این کودک در ابتدا حال و روز خوبی نداشت و به نظر می‌رسید که دارای مشکلات روانی است.

 

رئیس اورژانس اجتماعی کشور با بیان اینکه روی بدن این کودک سه ساله آثار سوختگی بر اثر سیگار و همچنین زخم‌های قدیمی و کهنه نیز وجود داشت اظهار کرد: در ابتدا پدر این کودک نسبت به وجود این زخم‌ها روی بدن وی ابراز بی اطلاعی می‌کرد اما پس از فوت کودک نسبت به آزاری که انجام داده بود دست به اعتراف زد.

 

اسدبیگی در ادامه با اشاره به علت مرگ این کودک ناشی از ضربه مغزی اظهار کرد: قرار است سازمان پزشکی قانونی با انجام کالبدشکافی علت نهایی و دقیق مرگ این کودک را اعلام کند. مادر این کودک نیز سال‌ها پیش طلاق گرفته و نامادری نیز بر اثر رفتارهای غیرعادی این فرد چهار ماه پیش منزل را ترک کرده بود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه اورژانس اجتماعی کشور در کمترین زمان به موارد زیادی از کودک آزاری رسیدگی می‌کند ادامه داد: در صورتی که وضعیت این کودک سریعتر به اطلاع اورژانس اجتماعی کشور می‌رسید ممکن بود بتوانیم از مرگ وی جلوگیری کنیم. آگاهی رسانی به مردم در این زمینه برای کاهش چنین حوادثی از اولویت و اهمیت بالایی برخوردار است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------