۴ گردشگر مفقودی در منطقه کویری طرود/ گردشگران مفقودی پیدا شدند



اخبار,اخبار حوادث,کوهنوردی

فرماندار شاهرود گفت: تلاش گروههای امدادی برای یافتن چهار کوهنورد که بر براثر برف شدید صبح روز جمعه در منطقه چاه جام به طرود این شهرستان گم شدند، ادامه دارد.

سید محمدرضا هاشمی عصر روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با بیان این که گم شدن این کوهنوردان از سوی گروه های کوهنوردی شاهرود گزارش شد، افزود : شرایط جوی هنوز اجازه نزدیک شدن به این کوهنوردان را نداده است.

 

ریزش برف همچنان در این منطقه ادامه دارد.

 

وی اظهارداشت : گروه های کوهنوردی شاهرود، با اطلاع رسانی به نیروهای امدادی اظهار داشته اند که آن ها در محلی نامعلوم در منطقه چاه جام گرفتار شده اند اما به همراه خود آذوقه کافی دارند.

 

وی با بیان این که اکنون مسیر چاه جام به دلیل برف شدید لغزنده است، خاطرنشان کرد : سه دستگاه لودر برای بازگشایی این محور در محل حضور دارند و عملیات برای نجات این افراد آغاز شده است.

 

هاشمی با بیان این که هنوز نمی توان درباره سرنوشت این چهار نفر اظهار نظر کرد، ادامه داد : با توجه به تاریکی هوا، بیش از ۳۰‌ نیروی امداد و نجات برای شناسایی این افراد به محل اعزام شدند.

 

فرماندار شاهرود اضافه کرد : علاوه بر نیروهای امدادی هلال احمر از عوامل راهداری برای نجات این افراد کمک گرفته شده است.

 ---------------------------------

گردشگران مفقودی پیدا شدند

معاون امداد و نجات هلال احمر سمنان گفت: با تلاش نیروهای هلال احمر چهار دانشجوی دانشگاه صنعتی شاهرود مفقود شده در کویر چاه جام پیدا شدند.

 

 

علی یحیایی در گفتگو با مهر، با یادآوری گم شدن چهار نفر در کویر چاه جام شاهرود و اعزام عوامل امدادی به منطقه، ابراز داشت: این افراد از عوامل و دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود و برای کار تحقیقاتی به این منطقه سفر کرده بودند.

 

وی با بیان اینکه این افراد لحظاتی قبل پیدا و حال آنها مساعد و رضایت بخش است، افزود: برای جستجو این افراد سه اکیپ از هلال احمر، نیروی انتظامی و دانشگاه صنعتی به منطقه طرود عازم شده بودند.

 

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------