گازگرفتگی سه نفر در کیانشهر



اخبار,اخبار حوادث,گازگرفتگی

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: سه نفر از اعضای یک خانواده در کیانشهر براثر استفاده نامناسب از دودکش آبگرمکن دچار گاز گرفتگی شدند.

سید جلال ملکی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این گاز گرفتگی گفت: ساعت 19:21 یک مورد حادثه گازگرفتگی در یک واحد مسکونی در محله کیانشهر شهرک شهید مطهری به سامانه 125 سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

 

او با بیان اینکه ایستگاه شماره 21 بلافاصله به محل حادثه اعزام شد تصریح کرد: محل حادثه یک ساختمان مسکونی 4 طبقه 8واحدی قدیمی ساز بود که در طبقه همکف در واحد 50 متری نشت گاز منوکسید کربن اتفاق افتاده بود.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران خاطر نشان کرد: پیش از رسیدن آتش نشانان دوستان و همسایگان که متوجه این موضوع شده بودند در این واحد را باز کرده بودند و سعی داشتند ساکنان این واحد را از ساختمان خارج کنند.

 

ملکی یادآور شد: یک دختر 5 ساله به همراه یک خانم و آقا جوان 35 ساله در محل حادثه حضور داشتند که آتش نشانان کمک می کنند تا این افراد از خانه خارج شوند و آنها را تحویل عوامل اورژانس می دهند.

 

او ادامه داد: وضعیت عمومی آقا و خانم جوان کمی وخیم تر بود و علائم مسمویت شدید داشتند که عوامل اورژانس به وضعیت آنها رسیدگی کردند اما بررسی منزل توسط کارشناس اتش نشانی مشخص شد مشکل در دودکش بخاری و اب گرمکن دیواری و همچنین استفاده از دودکش های اکاردونی بجای دودکش های مناسب و نبود راه مناسب برای ورود هوا به داخل منزل باعث انتشار این گاز خطرناک در داخل منزل شده بود. این عملیات در ساعت 19:59 دقیقه به پایان رسید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------