مردی که دوستش را به آتش کشید دستگیر شد



اخبار,اخبار حوادث,دستگیری

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه گفت: قاتلی که مدت یک سال متواری بود در شهرستان روانسر به دام پلیس افتاد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمدرضا آمویی گفت: در پی سرقت از منزل یک نفر از شهروندان روانسر، شناسایی و دستگیری سارق و کشف اموال مسروقه در دستور کار کاراگاهان آگاهی شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود: با پیگیری‌های شبانه‌روزی جهت شناسایی سارق سرنخ هایی به دست آمد که سارق احتمالاً اهل یکی از استان‌های همجوار باشد.

 

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این راستا با هماهنگی‌های به عمل آمده با مرجع قضایی یک اکیپ از کارآگاهان پلیس جهت شناسایی و دستگیری سارق به محل سکونت او مراجعه کردند که متأسفانه با توجه به تعبیه دوربین‌های متعدد در اطراف ساختمان، متهم از حضور مأموران با خبر شد و پا به فرار گذاشت.

 

آمویی افزود: پس از گذشت چند ساعت، مأموران موفق شدند با رعایت همه جوانب و اخذ نیابت ورود به منزل با هماهنگی مرجع قضایی به منزل متهم وارد و وسایل مسروقه را که هنوز در داخل خودروی سواری گران قیمت سارق بود، کشف کنند.

 

وی گفت: سارق که بیش از یک ماه خود را از دید مأموران پنهان کرده بود، در نهایت در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و جهت انجام سایر اقدامات به مقر پلیس آگاهی دلالت شد.

 

معاون اجتماعی انتظامی کرمانشاه افزود: متهم در زمان حضور در سالن دادگاه رفتاری غیر عادی از خود نشان داد و همین موضوع باعث شد، قاضی پرونده وی را جهت بازجویی مجدد در اختیار کارکنان پلیس آگاهی شهرستان قرار دهد.

 

این مقام انتظامی یادآور شد: پس از انجام عملیات روانی و بهره‌گیری از اصل زیر پاکشی متهم از راز یک ساله و جنایت خود پرده برداشت و اقرار کرد که اسفند ماه سال گذشته در حالی که مواد مخدر مصرف کرده بود دوستش را با شلیک یک گلوله به قتل می‌رساند و برای از میان رفتن آثار جسد او را به آتش می‌کشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------