تشریح نحوه دستگیری سارقان طلافروشی گچساران



اخبار,اخبار حوادث,سارقان طلافروشی

رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری سارقان طلافروشی گچساران خبرداد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مزارعی اظهار کرد: پس از گذشت سه ماه از سرقت مسلحانه طلافروشی گچساران که منجر به قتل ۲ تن از صاحبان طلافروشی شد با مدیریت دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و پیگیری مستمر و نظارت دقیق دادستان شهرستان گچساران و همراهی سربازان گمنام حضرت ولی عصر( عج)، بحمداله مظنونین به سرقت از طلافروشی و خریداران طلاهای مسروقه در روز ولادت با سعادت پیامبر عظیم الشأن اسلام شناسایی و دستگیر شدند.

 

وی بیان کرد: در حال حاضر دادستان محترم  شهرستان  گچساران به همراه بازپرس تحقیقات تکمیلی را معمول می‌دارند.

 

وی نسبت به کسانی که اقدام به اطلاع رسانی خلاف مقررات آئین دادرسی کیفری می نمایند هشدار داد و خاطرنشان کرد: بعضی از مراجع اعم از انتظامی و اجرایی خلاف مقررات قانون آئین دادرسی کیفری قبل از احراز انتصاب بزه از ناحیه مرجع قضائی و در حین تحقیقات، مبادرت به اطلاع رسانی خلاف قانون و محرمانه بودن تحقیقات  مقدماتی کرده اند که در جای خود پیگیری خواهد شد.

 

رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: من بعد هیچ یک از مراجع غیر قضائی در خصوص اطلاعات مربوط به پرونده های قضائی حق هیچ گونه اطلاع رسانی و اتعکاس اخبار ندارند.

 

وی اضافه کرد: ان‌شاءالله پس از پایان تحقیقات تکمیلی و احراز واقعیت و صدور حکم قانونی، در کمترین فرصت مجرمین مجازات خواهند شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------