تصادف مرگبار در محور ساوه-همدان/ ۴کشته برجای ماند



اخبار,اخبار حوادث,تصادف

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: بر اثر برخورد دو خودروی سواری در محور ساوه- همدان، چهار نفر در دم کشته و شش تن نیز مصدوم شدند.

نعمت الله عزیزی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این حادثه دلخراش ساعت ۱۸ روز پنجشنبه در جاده قدیم ساوه -همدان کیلومتر هفت به دنبال برخورد یک دستگاه خودروی دنا و یک دستگاه پراید رخ داد.

 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه بیان کرد: پس از اطلاع رسانی حادثه بلافاصله نیروهای امدادی اورژانس شهری ساوه، نیروهای هلال احمر قیطانیه و همچنین نیروهای آتش نشانی برای امدادرسانی به حادثه دیدگان به محل حادثه شتافتند.

 

عزیزی افزود: طی این سانحه رانندگی متاسفانه چهار نفر از سرنشینان خودروها به علت شدت جراحات ناشی از تصادف در دم جان باختند که یک نفر از جان باختگان سرنشین خودروی دنا و سه نفر دیگر نیز سرنشین پراید بودند.

 

وی خاطرنشان ساخت: همچنین شش نفر دیگر از سرنشینان دو خودرو دچار مصدومیت شدند که پس از انجام اقدامات درمان پیش بیمارستانی، به بیمارستان مدرس ساوه انتقال یافتند.

 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه تصریح کرد: صبح امروز نیز بر اثر برخورد یک دستگاه تریلی و یک خودروی نیسان در بزرگراه ساوه -همدان، یک نفر در دم جان باخت و دو تن مجروح شدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------