آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

فوت ۱۴ نفر براثر تصادف در مازندران



اخبار,اخبار حوادث,تصادف

معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران از فوت ۱۴ نفر براثر تصادفات تا پایان روز اول فروردین در جاده های استان خبر داد و گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

به گزارش مهر، حامد روحانی زاده صبح جمعه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به افزایش شمار تصادفات در استان گفت: تاکنون آمار فوتی های ناشی از تصادفات ۱۴ مورد بوده و افزایش یافته است.

 

وی با اشاره به اینکه مازندران همواره مقصد سفرها است از مسافران و رانندگان خواست تا موارد ایمنی را رعایت کنند و گفت: به ازای هر دو ساعت رانندگی باید ۱۰ تا ۲۰ دقیقه استراحت کرد و می توان با رعایت قوانین، آمار تصادفات را کاهش داد.

 

روحانی زاده با تاکید بر رعایت موارد بهداشتی، استفاده از آب بهداشتی را در مکان های تفریحی و توریستی لازم دانست و گفت: رعایت شستشوی دست و بهداشت از بسیاری از بیماری ها مانند اسهال جلوگیری می کند.

 

معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران همچنین از مسافران خواست تا از خرید مواد غذایی از دوره گردها خوداری کنند گفت: تاکنون سه هزار و ۷۸۰ مورد بازرسی از اماکن مواد غذایی صورت گرفت که رشد ۲۶ درصدی را نشان می دهد.

 

وی از کشف دو هزار و ۷۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در استان خبر داد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد رشد یافته است و ۲۰ مرکز عرضه مواد غذایی متخلف بهداشتی نیز تعطیل شده است.

 

وی از دریا به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری برشمرد و گفت: استفاده از دریا باید طبق قوانین تعیین شده باشد و از مکان های طرح سالمسازی دریا استفاده شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------