آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در خیابان کاشیکاری کرمانشاه



اخبار,اخبار حوادث,دستگیری

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی در خیابان کاشیکاری این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علیرضا مرزبانی با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌‌‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع دسته‌‌‌جمعی در خیابان کاشیکاری شهر کرمانشاه بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ مرکز جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند. 

 

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد تعدادی از اهالی خیابان کاشیکاری به دلیل اختلاف حساب با یکدیگر درگیر شده و به ضرب و شتم هم پرداخته‌اند. 

 

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: با حضور به موقع پلیس درگیری خاتمه یافت و پنج نفر از عوامل اصلی نزاع نیز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند. 

 

مرزبانی یکی از دلایل وجود امنیت در استان را حضور به موقع پلیس دانست و اظهار داشت: همین حضور به موقع و با صلابت باعث پیش‌گیری از وقوع بسیاری درگیری ها و جرائم شده است. 

 

وی افزود: امروز تمام هم و غم پلیس ایجاد فضایی امن و برخورد قاطعانه با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه است. 

 

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اضافه کرد: یکی از وظایف ذاتی پلیس برخورد و مبارزه با مخلان نظم و امنیت عمومی است و تحت هیچ شرایطی اجازه ناامنی به این افراد را نخواهیم داد. 

 

مرزبانی با تاکید بر اینکه کرمانشاه یکی از امن‌‌ترین استان‌های کشور است،تصریح کرد: این مسئله به خاطر وجود همین امنیت پایدار بوده است که طبق اعلام مسئولان میراث فرهنگی و گردشگری هرساله شاهد افزایش حضور مسافران نوروزی هستیم. 

 

وی همکاری خوب مردم با پلیس را یکی از دلایل اصلی ایجاد امنیت فعلی برشمرد و ابراز امیدواری کرد با افزایش این همکاری‌‌ها شاهد وضعیت بهتری در سطح جامعه باشیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------