آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

بارش برف منجر به ۳۷ فقره تصادف در جاده‌های اردبیل شد



اخبار,اخبار حوادث,جاده‌های اردبیل

رئیس پلیس‌راه استان اردبیل از بروز ۳۷ فقره تصادف در محورهای مواصلاتی استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

حجت فتاحی در گفتگو با مهر تصریح کرد: در پی بارش برف طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۷ فقره تصادف به ثبت رسیده که فقط یک مورد جرحی و مابقی خسارتی بوده است.

 

وی با بیان اینکه مجروحان تصادف جرحی به صورت سرپایی درمان شده‌اند، ادامه داد: از کل تصادفات چهار فقره نیز واژگونی بوده و تمامی تصادفات واژگونی در شمال استان اردبیل به ثبت رسیده است.

 

رئیس پلیس‌راه استان با تاکید به اینکه برخی رانندگان مطابق علائم و تابلوهای کنار جاده رانندگی می‌کنند، اضافه کرد: این در حالی است که تابلوها برای شرایط عادی نصب شده و در هنگام بارش برف و باران می‌بایست تردد با احتیاط بیشتری انجام شود.

 

فتاحی در خصوص آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان نیز افزود: تمامی محورها باز بوده و تردد در جریان است اما در دو محور اردبیل- سراب، گردنه صائین و اردبیل- خلخال ابتدای محور تا سه راهی هیر، کولاک مقطعی را شاهد هستیم.

 

وی در خصوص وضعیت محور پونل – خلخال نیز تاکید کرد: از سمت خلخال به پونل تردد بلامانع است و از سمت گیلان مشکلاتی در تردد خودروها به وجود آمده است.

 

رئیس پلیس‌راه استان متذکر شد: با بررسی جاده، در صورتی که ایمنی محور مطلوب نباشد، این محور مسدود اعلام خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------