آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

واژگونی خودرو در اتوبان ساوه-همدان ۲ کشته برجای گذاشت



اخبار,اخبار حوادث,واژگونی خودرو

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در اتوبان ساوه-همدان، دو تن کشته و سه نفر نیز دچار مصدومیت شدند.

نعمت الله عزیزی در گفت و گو با مهر اظهار داشت: این حادثه رانندگی جاده ای عصر امروز(پنجشنبه) به وقوع پیوست که طی آن یک دستگاه خودروی پراید در اتوبان ساوه -همدان دچار واژگونی شد.

 

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه افزود: پس از اطلاع رسانی این حادثه به مرکز فوریت های پزشکی، بلافاصله نیروهای امدادی پایگاه های اورژانس غرق آباد و سیلیجرد با توجه به نزدیکی به محل وقوع حادثه، به منطقه اعزام شدند.

 

عزیزی بیان کرد: متاسفانه در این حادثه جاده ای دلخراش دو تن از سرنشینان خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند و سه نفر نیز مصدوم شدند.

 

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه خاطرنشان ساخت: مصدومان این حادثه پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی توسط نیروی های امدادی اورژانس، به بیمارستان مدرس ساوه انتقال یافتند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------