آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

مصدومیت ۱۲ نفر در حوادث رانندگی کهگیلویه و بویراحمد



اخبار,اخبار حوادث,تصادف

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مصدومیت ۱۲ نفر در اثر واژگونی دو دستگاه پراید در دو محور یاسوج – سپیدار و گچساران- بهبهان خبر داد.

به گزارش ایلنا، جلال پوران فرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حادثه نخست ساعت 14:4 امروز در محور یاسوج - سپیدار رخ داد که در اثر واژگونی یک‌دستگاه پراید 6 نفر مجروح شدند.

 

وی متذکر شد:  تکنسین‌های حاضر در صحنه دقایق ابتدایی درخواست بالگرد و 3 آمبولانس از اورژانس آب سفید، دشتروم و هلال‌احمر کردند که با توجه به شلوغ بودن صحنه حادثه تیم اعزامی اقدامات درمانی لازم را انجام دادند. در این حادثه دختری 14 ساله که دچار ضربه به کمر و مهرهای گردنی شده و در وضعیت بدتری قرار داشت به صورت اصولی با بالگرد انتقال داده شد.

 

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دومین حادثه ساعت 14:11 در محور گچساران - بهبهان رخ داد که بر اثر انحراف یک‌دستگاه پراید 6 نفر مصدوم شدند. بلافاصله آمبولانس 115 پایگاه خیرآباد به محل حادثه اعزام شد و تکنسین‌های اعزامی در صحنه بعد از اقدامات درمانی لازم یک مصدوم را به صورت درمان سرپایی مداوا کردند و یک مصدوم توسط آمبولانس هلال‌احمر و 4 مصدوم دیگر توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان شهید رجایی گچساران منتقل شدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------