مرگ یک مرد ۲۵ ساله در سیل شمیرانات



اخبار,اخبار حوادث,شمیرانات

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان این که عملیات آتش نشانان در ساعت ۱۵:۱۵ با خارج کردن جسد یک مرد ۲۵ ساله پایان یافت، به تشریح جزئیات سیل شمیرانات پرداخت.

به گزارش مهر، سید جلال ملکی بعد از ظهر پنج شنبه در خصوص طغیان رودخانه و سیل در محدوده فشم طی سخنانی گفت: ساعت ۱۹:۰۵ روز گذشته در پی وقوع سیل و طغیان رودخانه آب به چندین منزل وارد شده و بر این اساس نیاز به نیروی کمکی از آتش نشانی اعلام شد، که ۲ گروه نجات و ستاد بحران منطقه ۴ شهرداری تهران به همراه چندین دستگاه لودر و بیل مکانیکی به محل اعزام شدند.

 

وی افزود: به علت بارش های شدید باران در روز گذشته بخشی از کوه ریزش کرده و سنگ های کوه وارد رودخانه شده و باعث انسداد بخشی از آن، بالا آمدن سطح آب و ورود آب به منازل و قهوه خانه هایی که به فاصله کم در حاشیه رودخانه قرار داشتند، شده بود، ریزش سنگ ها نیز به برخی از منازل و قهوه خانه ها خسارت زده بود.

 

 سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: یکی از منازل که ویلایی ۲ طبقه بود، در قسمت زیرزمین کاملا آب گرفته بود و احتمال حضور فرد یا افرادی در قسمت زیرزمین داده می شد و عملیات نجات توسط امدادگران و آتش نشانان از شب گذشته ادامه داشت، کمی که سطح آب پایین تر رفت، به کمک خودروهای سنگین شن و ماسه و سنگ های بزرگ از محل ویلا دور شد و از امروز صبح آتش نشانان توانستند، به داخل آن قسمت زیرزمین نفوذ پیدا کنند.

 

ملکی گفت: آتش نشانان عملیات آب کِشی را از ساعات اولیه بامداد امروز آغاز کردند و بعد از ظهر امروز موفق شدند، که جسد یک مرد حدودا ۲۵ ساله که ظاهرا تبعه کشور افغانستان بوده و جان خود را از دست داده بود، از قسمت زیرزمین خارج کنند، عملیات در ساعت ۱۵:۱۵ به پایان رسید و آتش نشانان محل را تحویل مسئولان محلی داده و بازگشتند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------