قتل مادر گچسارانی توسط فرزند شیشه‌ای



اخبار,اخبار حوادث,قتل

​فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: جوان ۲۵ ساله ای بر اثر توهمات ناشی از مصرف ماده مخدر شیشه ، مادر ۶۰ ساله خود را از پای درآورد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ “سیدمحمد موسوی” در تشریح این خبر  افزود: در پی دریافت خبری از طریق پلیس ۱۱۰ این شهرستان مبنی بر قتل زنی ۶۰ ساله توسط فرد یا افرادی در یکی از محلات شهر گچساران، بلافاصله اکیپی از پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ در محل حضور یافتند.

 

وی افزود: ماموران در محل وقوع جنایت، جسد خانم ۶۰ ساله‌ای که با ضربات چاقو از ناحیه شکم و قفسه سینه به قتل رسیده بود را مشاهده کردند که بلافاصله تحقیقات و اقدامات فنی برای دستگیری عامل یا عاملان وقوع این جنایت، در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران تصریح کرد: با بررسی صحنه وقوع قتل و انجام تحقیقات، ضمن هماهنگی با مقام قضایی، فرزند ۲۵ ساله این مقتول در کمتر از ۲۴ ساعت بعنوان مظنون به قتل دستگیر شد.

 

موسوی بیان کرد: در تحقیقات مقدماتی از این متهم، وی به صراحت به قتل مادر ۶۰ ساله خود اعتراف و علت و انگیزه خود را، توهمات ناشی از مصرف ماده مخدر شیشه بیان کرد.

 

وی  در پایان با بیان چند توصیه از خانواده‌ها خواست؛ تا درباره اعتیاد و مواد اعتیاد آور اطلاعات کافی کسب نمایند و مهارت‌های تربیتی خود را افزایش تا بتوانند الگوی مناسبی برای فرزند بوده، و هرگز خلاف گفته عمل نکنند و در ایجاد و یا حفظ روابط صمیمانه با فرزندان همواره اهتمام داشته باشند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------