سوء استفاده جنسي پليس از دختر دبيرستاني فاش شد



سوء استفاده جنسي پليس از دختر دبيرستاني فاش شد

در پی شکایت زني که مي‌خواست نامش فاش نشود، شوهرش که يک افسر پليس بود به جرم ارتباط نامشروع با يک دختر دبيرستاني بازداشت شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از نیویورک تایمز: پس از مشکوک شدن همسر پیتر کیالو به حرکات، مکالمه های پنهانی، وی را به تعقیب وی وا داشت.

اما درست زمانی که همسر ریچارد که طبق خواسته اش نامش در خبرگزاری ها فاش نشده به قصد خرید به خارج از منزل می رود و هنگام پرداخت متوجه نبودن کیف پولش می شود پس از بازگشت به منزل با صحنه ای تأسف بار روبه رو می شود و از رابطه پنهانی همسرش با یک دختر دبیرستانی 16 ساله آگاه می شود.

پیتر کیالو 39 ساله افسر کهنه کار پلیس جزیره استالین در نیویورک به جرم رابطه غیرقانونی با نوجوان 16 ساله دستگیر شد.
به گفته وکیل وی که در اولین جلسه دادگاه برگزار شد این دختر 16 ساله خود را 17 ساله معرفی کرده بود و پیتر از سن واقعی وی آگاه نبوده است.

اما به گفته این دختر 16 ساله در دادگاه پیتر او را به بهانه فرار از مدرسه به منزلش‌ ‌آورده بود که پس از تحقیقات پلیس رابطه غیرقانونی آنان از 4 ماه پیش آغاز شده بود.
پیتر کیالو در دادگاه به اتهام تخطی از قانون، از جمله تجاوز و سوء استفاده جنسی محکوم شد و به پرداخت هزار و 500 دلار به عنوان جریمه و همچنین زندانی شدن به مدت یک هفته محکوم شد.

باشگاه خبرنگاران

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------