سارق دختران کوهنورد دستگیر شد+عکس



سارق دختران کوهنورد دستگیر شد+عکس

پسر جوانی که با شیوه‌های مختلف از دختران و زنانی که به کوهنوردی می‌رفتند، سرقت می‌کرد توسط پلیس تهران شناسایی و دستگیر شد.

در پی شکایت برخی از دخترانی که برای کوه نوردی به دارآباد می روند در خصوص کیف قاپی و سرقت اموالشان ماموران کلانتری موظف شدند تا به صورت ویژه موضوع را رسیدگی کنند.

حوادث - به گزارش باشگاه خبرنگاران، پس از چندین روز فعالیت گسترده اطلاعاتی و رصد دوربین های امنیتی در ورودی دارآباد ماموران یک جوان حدوداً 25 ساله را شناسایی کردند. 

با اعلام مشخصات ظاهری متهم به تمامی واحد های گشتی در نهایت یگان امداد پلیس پایتخت در محدوده دارآباد توانست متهم را با یک دستگاه موتور سیکلت شناسایی و ردیابی کند. 

متهم با رویت ماموران اقدام به فرار کرده به سمت اتوبان امام علی متواری می‌شود. 

در نهایت پس از چندین دقیقه تعقیب و گریز ماموران یگان امداد پلیس پایتخت با رعایت کلیه قوانین به کار گیری سلاح، اقدام به شلیک تیر هوایی کرده و موفق می‌شوند موتورسیکلت را متوقف و راکب را دستگیر کنند. 

سرهنگ اردشیر مطهری با اعلام این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: با دستگیری متهم و بازرسی بدنی یک عدد گوشی تلفن ، یک عدد کیف زنانه و چندین عدد دفترچه بیمه کشف و ضبط شد در همین حین با تلفن همراه مکشوفه تماس گرفته شد و فرد تماس گیرنده خود را مژگان معرفی کرد و اظهار داشت که گوشی متعلق به او بوده و روز گذشته در دارآباد به سرقت رفته است. 

لازم به ذکر است متهم به هویت "علی اصغر" با اعتراف به ده‌ها فقره جهت سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری 164 قائم داده شد./باشگاه خبرنگاران

سارق دختران کوهنورد, حوادث سرقت, سرقت ازدختران کوهنورد

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------