آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

بمبی که طلا شد



اخبار حوادث - بمبی که طلا شد

یک فروند هواپیمای هند روز پنجشنبه به دلیل احتمال بمب گذاری در آن در فرودگاه مالزی فرود اضطراری کرد، اما در این فرودگاه بمب به طلا تبدیل شد.

به گزارش ایرنا، یکی از نیروهای خدمات خطوط هواپیمایی هند که از سنگاپور عازم ˈچنایˈ در جنوب این کشور بود در هواپیما با بسته مشکوک مواجه شده و هواپیما مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه کوالالامپور مالزی شد.
نیروهای آتش نشانی و تیم نجات مالزی در فرودگاه کوالالامپور به حالت آماده باش درآمدند و پس از بازرسی از هواپیما با بسته ای شامل سه میله با وزن کمتر از یک کیلوگرم مواجه شدند.


این افراد تصور می کنند این میله ها از جنس طلا می باشد اما مقامات تاکنون آن را تایید نکرده اند.جستجو در هواپیما پس از تخلیه بیش از 100 مسافر انجام شد اما هیچ بمبی کشف نشد.
آتش نشانی مالزی اعلام کرد مواد یافت شده شیمیایی نیست. میله های طلایی رنگی کشف شده که در پارچه پیچیده شده بود.مسافران این پرواز خطوط هوایی هند اعلام کردند که این میله ها به هیچ کدام از مسافران تعلق ندارد.
هواپیمای هندی پس از این بررسی به پرواز خود ادامه داد اما میله های کشف شده در مالزی تحت بررسی است.

اخبار حوادث - ایرنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------