شیطان خرابه‌های شرق تهران دستگیر شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

شیطان خرابه‌های شرق تهران که چهار دختر و پسر را قربانی نیت شوم خود کرده بود، سرانجام دستگیر شد.

پنجم تیر امسال پسر 14 ساله ای همراه خانواده اش با مراجعه به کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس از پسر شیطان صفتی شکایت کرد. این نوجوان در شکایتش مدعی شد عصر دیروز در حال عبور از خیابان جشنواره بودم که پسر جوانی به سمتم آمد و آدرس پرسید. در حال راهنمایی او بودم که با تهدید چاقو مرا به سمت خرابه های انتهای خیابان برد و پس از آزار و اذیت، تلفن همراهم را سرقت و فرار کرد.

با اعلام این شکایت، تحقیقات برای شناسایی جوان شیطان صفت آغاز شد اما هیچ ردی از او به دست نیامد تااین که سه روز بعد هم خانواده پسر 17 ساله ای به کلانتری مراجعه و از پسر شیطان صفت به اتهام آزار و اذیت شکایت کردند. پدر سینا در شکایتش گفت دو روز است پسرم گوشه گیر شده است وقتی علت را پرسیدم او مدعی شد از سوی پسر جوانی در خرابه های خیابان جشنواره مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

با ثبت دومین شکایت، ماموران از فعالیت شیطان خرابه ها در منطقه با خبر شدند و تحقیقات خود را در این باره آغاز کردند. در حالی که تحقیقات ادامه داشت مسئولان یکی از بیمارستان های محله تهرانپارس در تماس با ماموران کلانتری از انتقال نوجوان 16 ساله ای به بیمارستان به علت اصابت چاقو به کتفش خبر دادند.

با حضور تیمی از ماموران کلانتری، پسر نوجوان در باره علت اصابت چاقو گفت: در حال رفتن به خانه مان در انتهای خیابان جشنواره بودم که پسر جوانی به بهانه پرسیدن آدرس به من نزدیک شد و با تهدید چاقو قصد داشت مرا با خود ببرد که مقاومت کردم. او با چاقو ضربه ای به من زد و با سرقت پول و تلفن همراهم متواری شد.

ماموران با چهره نگاری از متهم و ردیابی های پلیسی موفق شدند، مشخصات متهم را به دست آورده و تحقیقات برای دستگیری او را آغاز کنند. در همین حال سه روز قبل دختر 29 ساله ای با مراجعه به کلانتری جوادیه تهرانپارس به عنوان چهارمین شاکی از شیطان خرابه ها شکایت کرد. این دختر در شکایتش گفت: منتظر تاکسی بودم که پسر جوانی برای پرسیدن آدرس به سمتم آمد و با چاقویی که زیر لباسش مخفی کرده بود مرا تهدید کرد و با انتقال به خرابه ای در خیابان جشنواره، مورد آزار و اذیت قرار داد.

با ثبت چهارمین شکایت، گشت های نامحسوس در منطقه فعال شد تا این که سرانجام عصر یکشنبه پسر جوان در یکی از خیابان های فرعی منطقه جشنواره دستگیر و از سوی شاکیان شناسایی شد.

روز گذشته با انتقال متهم به دادسرای امور جنایی، او دربازجویی به سرقت و آزار و اذیت نوجوانان و دختر 29 ساله اعتراف کرد و گفت: پنج سال قبل از یکی از شهرهای غربی برای کار به تهران آمدم. کار خوبی پیدا نکردم و مجبور شدم کارگری کنم. زندگی بدی نداشتم تا این که با دختر جوانی آشنا شدم اما او مرا به ماده مخدر شیشه معتاد کرد. بعد از این که نتوانستم کار کنم مشکلات سراغم آمد. به همین دلیل تصمیم گرفتم سرقت کنم تا پول موادم تامین شود. بعد از سرقت اولین گوشی از پسر جوان تحت تاثیر توهم شیشه او را مورد آزار و اذیت قرار دادم. بعد از هر سرقت نیز اموال سرقتی را به ساقی مواد می دادم و در مقابلش مخدر شیشه می گرفتم.

با اعترافات پسر 26 ساله قاضی احمد بستان زاده، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی متهم را بازداشت کرد و از افرادی که در دام این متهم گرفتار شده اند،خواست برای ثبت شکایت به اداره شانزدهم پلیس آگاهی مراجعه کنند.

 

اخبار حوادث - جام جم


 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------