جنایت با اسلحه شکاری/ تحقیقات پلیس همچنان ادامه دارد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مردی که با اسلحه شکاری دست به جنایت زده بود پس از مدتها فرار سرانجام گرفتار پلیس شد.

ماموران پلیس آگاهی استان بوشهر از طریق سامانه پیام از وقوع یک فقره تیراندازی منجر به فوت در شهر بردخون اطلاع پیدا کردند.

بلافاصله تیم‌های عملیاتی در صحنه حاضر و مشخص شد فردی با هویت "نادر" توسط فرد یا افرادی نا‌شناس با سلاح گرم از ناحیه سینه سمت چپ مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به دلیل شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

با توجه به اهمیت موضوع، با هماهنگی قاضی مربوطه اقدامات و تلاش‌های گسترده‌ای در جهت شناسایی و دستگیری عاملین وقوع این جرم خشن در شهرستان انجام می شود تا اینکه اطلاع حاصل می‌شود قاتل فردی به هویت "ت-ل" به همراه دو نفر دیگر بوده که هر سه نفر متهم با انجام مراقبت‌های ویژه در دو عملیات کاملاً هدفمند و برنامه ریزی شده با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر  شدند.

متهم در تحقیقات به عمل آمده به ارتکاب جرم قتل اعتراف و یک قبضه سلاح و یک قبضه اسلحه شکاری بکار رفته در قتل از وی  کشف و پرونده به همراه متهمین دستگیر شده به دستگاه قضایی ارسال شد.

سرتیپ دوم حیدر عباس‌زاده فرمانده انتظامی استان بوشهر درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: ضمن صدور قرار بازداشت موقت، متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی و بازسازی صحنه جرم در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دیر قرار گرفت.


اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------