بازسازی صحنه قتل‌در تجریش



اخبار,اخبار حوادث,اخبار بازسازی صحنه قتل

عامل قتل‌ در محله تجریش که مادربزرگ، عروس و نوه خردسال را قربانی نیت شوم خود کرده است به بازسازی صحنه قتل‌ها پرداخت.این اقدام در حالی صورت گرفت که همسایه‌ها دور خودرو و خانه شماره 11 حلقه زده بودند.

ساعت 13 و 40 دقیقه ظهر دوشنبه 20 بهمن‌ماه سال‌جاری صدای انفجاری در انتهای خیابان گلابدره محله سنگ دوقلوی تجریش سکوت منطقه را شکست و اهالی محل با دیدن شکسته شدن شیشه‌های خانه ساختمان شماره 11، مأموران آتش‌نشانی را در جریان این انفجار قرار داده‌اند.

 

همزمان با این حادثه مأموران کلانتری 101 تجریش نیز خیلی سریع خود را به ساختمان آتشین در کوی سیفی خیابان سعیدی رساندند و دریافتند سه نفر از اعضای این ساختمان قربانی جنایت خونینی شده‌اند.


تحقیقات پلیسی نشان می‌داد: حلیمه 50 ساله به همراه عروس 28 ساله‌اش به نام مینا یازرلو و نوه 7 ساله‌اش علیرضا محروی خوش‌خط به‌دست مردی آشنا کشته شده‌اند.


بدین ترتیب تیم‌های قضایی و پلیسی واردعمل شده و در تحقیقات میدانی متوجه شدند نخستین کسی که به محل حادثه رسیده است دوست خانوادگی قربانیان بوده و به همراه آتش‌نشانان به محل حادثه رفته است. شواهد پلیسی حاکی از آن بود که این مرد همان عامل جنایت است که انگیزه‌ای شوم داشته چرا که سرقتی نیز در کار نبوده است. بنابراین مرد جوان 25 بهمن‌ سال‌جاری پیش‌روی بازپرس حسین‌پور قرار گرفت و جزئیات قتل را فاش کرد.


این آشنای قدیمی که ابتدا سعی کرد در بازجویی‌ها کمتر حرف بزند سرانجام پرده از این جنایت آتشین برداشت و گفت: صبح روز قتل برای اینکه به دوستم سر بزنم زنگ خانه‌شان را زدم و از آنجایی که رفت و آمد خانوادگی داشتیم داخل رفتم. مینا تنها بود و ناگهان وسوسه به جانم افتاد. مینا که فهمیده بود چه نیتی دارم با من درگیر شد و بناچار با سیم شارژ تلفن خفه‌اش کردم، وقتی می‌خواستم از خانه فرار کنم مادرشوهر مینا مرا دید و بهانه آوردم که همسرم نزد مینا است. او مرا به خانه دعوت کرد و من پذیرفتم، وقتی حلیمه می‌خواست نزد عروسش و همسر من برود بلافاصله با چاقو به سمتش حمله کردم و وی را به قتل رساندم، می‌خواستم آنجا را ترک کنم که علیرضا از مدرسه برگشت. او مرا می‌شناخت و همین باعث شد او را هم به قتل برسانم. سپس شیرهای گاز را بازگذاشتم و آنجا را ترک کردم و منتظر ماندم. وقتی صدای انفجار را شنیدم تا رسیدن مأموران آتش‌نشانی صبر کردم و بعد به صحنه رفتم.


بازسازی صحنه جنایت
ساعت 10 صبح دیروز-دوشنبه- عامل جنایت خانه شماره 11 تجریش برای بازسازی صحنه سه قتل همراه تیم تشخیص هویت و مأموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران پای در قتلگاه گذاشت.
مهدی 31 ساله با دستان بسته و تحت نظر مأموران از میان جمعیت حاضر در کوچه گذشت و وارد خانه دوست صمیمی‌اش شد.


این مرد ابتدا چگونگی به قتل رساندن عروس خانواده را به مأموران شرح داد و سپس به خانه مادر خانواده رفت و از ماجرای کشتن دیگر اعضای این خانواده پرده برداشت.
این بازسازی تا ساعت 5/11 صبح دیروز ادامه داشت و مأموران زمانی که قصد داشتند این قاتل جوان را از خانه خارج کنند پارچه سفید رنگی روی سرش انداختند و با تحت نظر قرار دادن عامل جنایت، مهدی را سوار بر خودروی پلیس کردند.
بنابر این گزارش، همزمان با بازسازی صحنه قتل، پدر و پسر که همسران و پسرک شیرین‌زبان خود را از دست داده‌اند، حضور داشتند.

 

اخبارحوادث - ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------