سرقت منازل با شيوه فيلم هاي سينمايي



دو سارق حرفه اي که پس از سرقت از منازل شهر مشهد با خودروي شخصي شان براي رد گم کني بلافاصله سرقت خودرو را به پليس اعلام مي کردند دستگير شدند.

ماجراي سرقت هاي زنجيره اي دو سارق حرفه اي زماني لو رفت که تصاوير سرقت يکي از منازل به وسيله دوربين مدار بسته بازبيني شد. مالباخته بلافاصله فيلم دوربين مدار بسته را با دستور قاضي سالم انداي شعبه ۸۲۱ دادسراي مشهد در اختيار پليس قرار داد تا بررسي هاي بيشتر براي شناسايي سارقان انجام شود. هنوز چند ساعتي نگذشته بود که پليس خودروي پرايدي سرقتي را که در حاشيه شهر رها شده بود کشف کرد. مأموران در تحقيقات خود پي بردند خودروي کشف شده همان خودروي مورد استفاده سارقان در سرقت از منازل است.

 

مأموران که چهره سارق را با استفاده از دوربين هاي مدار بسته شناسايي کرده بودند متوجه شدند صاحب خودروي مکشوفه همان سارق حرفه اي منازل است که بلافاصله با کسب دستور قضايي سارقان دستگير شدند. با دستگيري دو سارق حرفه اي تعداد زيادي لوازم مسروقه کشف شد و سارقان در بازجويي هاي فني پليس به ۳۱ فقره سرقت از منازل شهر که تعدادي از آن ها را با روش مذکور انجام داده بودند اعتراف کردند. سارقان براي تکميل روند قضايي با دستور قاضي پرونده موقتاً راهي زندان شدند.

 

اخبار حوادث - خراسان

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------