جزئیات دستگیری دوجنسه‌ها بعد از بازگشت به صحنه قتل



اخبار,اخبارحوادث, دستگیری دوجنسه‌ها بعد از بازگشت به صحنه قتل

مرجان و میترا پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به درگیری با مقتول اعتراف کردند.

به گزارش تسنیم، ساعت 04:00 دوشنبه مورخه 22/08/1396 ، از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در خیابان شریعتی – خیابان هدیه به کلانتری 101 تجریش اعلام شد.

با حضور مأمورین کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد مردی 45 ساله به هویت مشخص که از ناحیه گوش دچار خونریزی شدید شده ، فوت نموده است. شاهدان صحنه درگیری در اظهارات اولیه عنوان داشتند که دو خانم جوان را دیده‌اند که مقتول را به زمین هل داده و پس از آن با یک دستگاه خودرو پژو 207 سفید رنگ از محل متواری شدند.

با تشکیل پرونده مقماتی با موضوع "قتل عمـد" و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. یکی از شاهدان صحنه درگیری در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "ساعت 03:50 مورخه 22/08/1396 با صدای درگیری بیدار شدم؛ از پنجره منزل که بیرون را نگاه کردم، متوجه صحنه درگیری دو خانم با آقایی شدم که دو نفری در حال کتک زدن وی بودند ؛ یکی از این دو خانم مقتول را هل داد که مقتول روی زمین افتاد ؛ در ادامه این دو نفر سوار یک دستگاه خودرو 207 سفیدرنگ شده و از محل متواری شدند ".

همزمان با آغاز تحقیقات، شاهد دیگری که دو خانم متواری شده را برای دومین بار در صحنه جنایت مشاهده کرده بود ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : دو خانمی که سوار بر خودرو پژو 207 از محل متواری شده بودند را زمانیکه اورژانس به محل رسیده بود، سوار بر خودرو 207 مشاهده کردم که مجددا به محل درگیری برگشته بودند؛ این دو نفر با مشاهده ماشین اورژانس به سرعت از محل متواری شدند اما من در همان لحظه کوتاه توانستم قسمتی از شماره پلاک خودرو آنها را به خاطر بسپارم.

با اطلاعات بدست آمده از شماره پلاک خودرو دو خانم متواری شده از صحنه، کارآگاهان اقدام به شناسایی مالک خودرو پژو 207 در منطقه پاسداران کردند؛ بلافاصله کارآگاهان به این محل مراجعه و در ساعت 14:00 مورخه 22/08/1396 اقدام به دستگیری دو خانم به نام های مرجان ( 28 ساله ) و میترا ( 21 ساله) کردند که در همان لحظه دستگیری مشخص شد این دو نفر دو جنسیتی هستند.

مرجان و میترا پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ صراحتا به درگیری با مقتول و همچنین ضرب و شتم وی با ضربات قفل فرمان اعتراف کردند و در خصوص نحوه آشنایی و انگیزه درگیری خود با مقتول ، برقراری روابط غیر اخلاقی را علت اصلی آشنایی خود با مقتول و در ادامه درگیری با او مطرح کردند.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با دستور بازپرس محترم پرونده ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهمین جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داده شدند و تحقیقات از متهمین همچنان در اداره دهم پلیس آگاهی در حال انجام است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------