پایان روز سوم جستجو در اشترانکوه؛ خبری از آخرین کوهنورد مفقودی نیست



اخبار,اخبارحوادث,علی حسینی

مدیرکل ستاد مدیریت بحران لرستان گفت: به دلیل تاریکی وسردی شدید هوا و بوران عملیات جستجو برای یافتن آخرین کوهنورد مفقود شده در اشترانکوه متوقف شد و صبح فردا عملیات جستجو ادامه می‌یابد.

رضا آریایی در گفت‌وگو با  تسنیم در ازنا، اظهار داشت: از صبح امروز تاکنون جستجو برای یافتن پیکر علی حسینی آخرین کوهنورد مفقود شده در اشترانکوه ادامه داشت ولی متاسفانه پیدا نشد؛ به دلیل تاریکی وسردی شدید هوا و بوران عملیات جستجو ساعت 16 متوقف شد و از صبح فردا دوباره عملیات جستجو از سر گرفته می‌شود.

وی با اشاره به انتقال پیکر 7 کوهنورد جانباخته حادثه اشترانکوه به مشهد مقدس افزود: با هماهنگی صورت گرفته با سازمان آرمستان مشهد، یک دستگاه کامیون سردخانه‌دار حمل گروهی اجساد، به منظور انتقال پیکر 7 نفر از جانباختگان حادثه سقوط بهمن به استان اعزام و پیکرها را ساعتی دیگر به سمت مشهدس مقدس حمل می کند.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان لرستان با اشاره به مشخصات کوهنوردان جان باخته و نجات یافته حادثه اشترانکوه عنوان کرد: نام این 9 کوهنورد جان باخته علیرضا عامری، مرتضی غلام پور، مجید زاده تراب، امان‌الله جوکار، ناصر اکبری، مهشید جان‌محمدی، اکرم حقانی، علی قاسم‌زاده و علی حسینی (جسد وی هنوز پیدا نشده است)  است که مرحوم جوکار الیگودرزی و 8 کوهنورد دیگر از مشهد هستند.

آریایی با اشاره به نجات 6 کوهنورد مشهدی در حادثه اشترانکوه لرستان بیان کرد: امیر تقی زاده، محمود فرنوش فر، حسن موسوی، سروش قادری، محسن اشرفی و سید رضا وحیدی 6 کوهنورد دیگری است که در حادثه سقوط بهمن در اشترانکوه  نجات یافتند.

به گزارش تسنیم تیم کوهنوردی 14 نفره از مشهد به همراه یک کوهنورد از الیگودرز 5 روز قبل برای صعود به قلعه اشترانکوه لرستان عازم منطقه شدند که در مسیر صعود به قلعه براثر ریزش بهمن دچار حادثه شدند که  جسد 8 کوهنورد مفقودی پیداشده و یک کوهنورد دیگر مفقود است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------