آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

کودک چهارساله ی مصری در مقابل میز دادگاه... جرم او چه بود؟



وکیل کودک می گوید: پدر دختر مهدکودکی اوراقی را مبنی بر این اقدام جمع آوری کرد و دادستان آن را به دادگاه ارجاع داد. دادگاه پس از آنکه به فریبکارانه بودن اتهام و عدم عقلانی بودن ماجرا پی برد کودک را تبرئه کرد. داستان پرونده ی جنجالی کودک چهارساله به دسامبر سال ۲۰۱۷ میلادی باز می گردد زمانی که پدر دختر چهارساله به پلیس مراجعه می کند و ماجرای یک...

اخبار,اخبارگوناگون,کودک چهارساله ی مصری

 

به گزارش تابناک باتو،  دادگاهی در مصر کودک چهار ساله را تبرئه کرد. اتهام این کودک بوسیدن همکلاسی هم سن خودش در مهدکودک یکی از مدارس ابتدایی استان بحیره در شمال مصر بوده است. وکیل کودک می گوید: پدر دختر مهدکودکی اوراقی را مبنی بر این اقدام جمع آوری کرد و  دادستان آن را به دادگاه ارجاع داد. دادگاه پس از آنکه به فریبکارانه بودن اتهام و عدم عقلانی بودن ماجرا پی برد کودک را تبرئه کرد.

 

اخبار,اخبارگوناگون,کودک چهارساله ی مصری


شادی پس از تبرئه
داستان پرونده ی جنجالی کودک چهارساله به دسامبر سال ۲۰۱۷ میلادی باز می گردد زمانی که پدر دختر چهارساله به پلیس مراجعه می کند و ماجرای یک تجاوز را گزارش می دهد. رسانه های محلی اعلام کردند که دلیل چنین کاری از سوی پدر دختر خصومت شخصی و خانوادگی با خانواده ی مجرم ( کودک چهارساله) بوده است. کاربران شبکه های اجتماعی تبرئه شدن کودک مصری پس از یک سال را به اتهام بوسیدن همکلاسی اش به سخره گرفته و متهم کردند.
 
یک فعال اجتماعی مصری به نام "سحر النادی" نوشت: دادگاهی که کودک را تبرئه کرده باید پدر دختر را دستگیر می کرد و به روانشناس معرفی می نمود. محمد المختار نوشت: گرفتن موضع نامتعارف از سوی پدر شاکی برای بیشتر دیده شدن است. سراج السراج نوشت: به امور کوچک  می پردازیم تا از امور بزرگ مصر غفلت کنیم و باز بمانیم.

 

اخبار,اخبارگوناگون,کودک چهارساله ی مصری

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------