آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

نگهداری اعضای بدن همسر در یخچال!



مرد جوانی که پس از درگیری لفظی همسرش را به قتل رسانده بود، اعضای بدن او را در یخچال نگهداری می‌کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، مرد جوان اهل شانگهای چین که پس از یک درگیری لفظی  اقدام به قتل همسرش کرده بود به مرگ محکوم شد. "ژوئو ژیائودانگ" پس از قتل یانگ اعضای بدن او را حدود سه ماه (105 روز) در یخچال نگهداری می کرد. اعضای بدن این زن در حالی که در یک پلاستیک پیچیده شده بود در  یخچال قرار داده شده بود.

 

اخبار,اخبارحوادث, نگهداری اعضای بدن همسر در یخچال


 این مرد31 ساله در تمام این مدت با موبایل همسرش پیام های دوستان و خانواده همسرش را در وی چت پاسخ می داد و والدین قربانی نیز که در مکانی دیگر و دور از دختر خود زندگی می کردند به این مسئله مشکوک نشده بودند. بنا به مدارک ارائه شده در دادگاه این مرد سنگدل با برداشت پول از حساب های بانکی زنش به عیاشی و وقت گذرانی با زنان دیگر می پرداخت.

 

اخبار,اخبارحوادث, نگهداری اعضای بدن همسر در یخچال

 
سرانجام در تاریخ 1 فوریه و زمانی که پدر یانگ از دختر و دامادش برای یک جشن تولد به خانه اش دعوت به عمل آورد این مرد مجبور شد تا خود را به پلیس معرفی کند. در حالی که خانواده دختر در دادگاه اظهار داشتند که داماد آنها یخچال جدید خانه اش را تنها برای پنهان کردن و نگهداری بدن دخترشان خریداری کرده، این مرد مدعی شد که یخچال را برای نگهداری غذای چند حیوان خزنده خریداری کرده است.

 

اخبار,اخبارحوادث, نگهداری اعضای بدن همسر در یخچال


در پایان محاکمه، دادگاه این مرد جوان را به اعدام محکوم کرد. وکیل ژوئو به خبرنگاران گفت که موکلش از اقدام خود پشیمان و از خانواده همسرش عذرخواهی کرده است. ژئو برای اعتراض به حکم صادره 10 روز زمان دارد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------