آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

خوابی که برای سارق گران تمام شد! (+تصاویر)



به خواب رفتن یک سارق به دلیل خستگی در محل سرقت موجب شد تا او به راحتی توسط پلیس دستگیر شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به خواب رفتن یک سارق در محل سرقت موجب شد تا او به راحتی توسط پلیس دستگیر شود. بنا به گزارش رسانه های محلی روسیه در این اتفاق جالب این سارق که به دلیل خستگی در محل سرقت به خواب رفته بود به آسانی به دام پلیس افتاد. ماموران پلیس پس از ورود به یک شرکت در شهر " اورنبرگ" روسیه این سارق را که به خواب رفته بود دستگیر کردند. بنا به این گزارش ماموران پلیس این سارق را در حالی دستگیر کردند که روی صندلی رئیس شرکت خوابیده بود.

 

اخبار,اخبار حوادث, خوابی که برای سارق گران تمام شد


این حادثه جالب در تاریخ 20 نوامبر و هنگامی رخ داد که این سارق 36 ساله از طریق پنجره کوچک طبقه سوم یک ساختمان خود را به داخل شرکت رسانده بود. او پس از بالا رفتن از پنجره خود را به داخل این شرکت خصوصی که در خیابان شارلیکس کویی در شهر اورنبرگ قرار داشت رساند. او سپس با استفاده از تجهیزاتی مانند چک و آچارپیچ گوشتی توانست وارد اتاق های متعدد این شرکت شده و به وسایل باارزش دسترسی پیدا کند. او همچنین حدود 140000 روبل ( 2100 دلار) پول نقد را نیز در این شرکت پیدا کرده بود که قصد داشت پس از بیدار شدن از خواب آن را از شرکت خارج کند.

 

اخبار,اخبار حوادث, خوابی که برای سارق گران تمام شد


بنا به این گزارش این سارق پس از این سرقت موفقیت آمیز تصمیم گرفت تا روی صندلی کمی استراحت کند که به خواب عمیقی فرو رفت. پلیس پس از چند ساعت این مرد جوان را در حالی که به خواب عمیقی فرو رفته بود بازداشت کرد. این سارق سپس با دستبند به بازداشتگاه پلیس منتقل شد. پس از بررسی سابقه این سارق بدلیل ارتکاب چند مورد سرقت دیگر گفته می شود او به چند سال زندان محکوم خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------