باند سارقان هزار فقره‌ای با 200 شاکی، منهدم شد



اخبار,اخبارحوادث,سارق

معاون مبارزه با سرقت وسایط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری باند 6 نفره سارقان لوازم داخل خودرو با بیش از یکهزار فقره سرقت و 200 شاکی در شهر تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا ، سرهنگ کارآگاه سید شمس الدین میرزکی درباره نحوه انجام سرقت این باند گفت: اعضای این باند سرقت، نیمه شب‌ها تا ساعت اولیه بامداد در نقاط مختلف شهر تهران از جمله، تهران نو، غرب تهران، خانی آباد، مشیریه، یاخچی آباد و ... سرقت‌هایشان را انجام داده و در اغلب موارد نیز با خودروهای خود اقدام به سرقت ضبط، باند، ابزار، زاپاس خودرو و لوازم داخل صندوق عقب خودرو سرقت می کردند. با ارجاع این پرونده از سوی دادسرای ناحیه 34 تهران به این پلیس آگاهی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و تیم های عملیاتی از کارآگاهان این یگان برای شناسایی و دستگیری متهمان عملیات‌های پلیسی را آغاز کردند.

سرهنگ میرزکی، ادامه داد: تحقیقات و مراقبت‌های تخصصی در این زمینه ادامه داشت تا این که مخفیگاه متهمان در محدوده جنوب شرق و همچنین جنوب غرب تهران شناسایی شده و با هماهنگی مرجع قضایی و طی یک عملیات ضربتی و هماهنگ هر شش سارق این پرونده دستگیر شدند. متهمان برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند و در تحقیقات از آن‌ها مشخص شد همگی دارای سابقه کیفری هستند. همچنین هر بار پس از سرقت های لوازم خودرو، اموال مسروقه را به کمترین قیمت در محدوده‌های خلازیر و خیابان جمهوری به فروش می‌رساندند.

وی با اشاره به اینکه این سارقان در تحقیقات صورت گرفته به یکهزار فقره سرقت لوازم داخلی خودرو در محدوده‌های مختلف شهر تهران، اعتراف کردند، گفت: با بررسی‌های صورت گرفته از سوی مأموران پلیس آگاهی پایتخت، تا کنون بیش از 200 تن از شاکیان پرونده شناسایی و برای شکایت از سارقان به پلیس آگاهی دعوت شدند.

بر اساس مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران، سرهنگ میرزکی، در ادامه گفت: در حال حاضر با دستور دادیار شعبه دوم دادسرای ناحیه 34 تهران، هر شش متهم این پرونده پس از دستگیری با صدور قرار قانونی به اداره بیستم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند تا تحقیقات تکمیلی درباره سایر جرایم این متهمان و همدستان دیگرشان انجام شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------