آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

سارق مسلح با کلاه‌گیس بانک می‌زد



سارق مسلح در حالي كه نقاب به چهره داشت و كلاه‌گيس به سر وارد بانك مي‌شد و بعد از سرقت فرار مي‌كرد. او روز گذشته بعد از آخرين سرقتش به دام پليس افتاد. . .

به گزارش جوان، ساعت يك بعد از ظهر ديروز بود كه مرد نقابدار مسلحي ناگهان وارد بانك ايران زمين در خيابان شريعتي حوالي خيابان ظفر شد. مرد نقابدار كلت كمري‌اش را به طرف كارمندان و مشتريان بانك گرفت و تهديد كرد هيچ كسي حق حركت و حرفي ندارد. در حالي كه نفس‌ها همه در سينه حبس شده بود، مرد مسلح به طرف صندوقدار بانك رفت و از او خواست تا هر چقدر پول دارد، داخل كيسه مشكي او بريزد. سارق نقاب‌پوش وقتي متوجه شد كه كارمند بانك قصد مقاومت دارد، سه تير هوايي شليك و همه را تهديد به مرگ كرد.

 

در نهايت كارمندان بانك تسليم خواسته او شدند و دقايقي بعد سارق مسلح با سرقت 5 ميليون تومان از بانك خارج شد و همان لحظه صداي آژير بانك هم به صدا در آمد. ثانيه‌هايي از حادثه نگذشته بود كه رهگذران با شنيدن صداي آژير بانك راه مرد مسلح را سد كردند. در حالي كه رهگذران با مرد مسلح درگير بودند، گشت مأموران پليس از راه رسيد و سارق مسلح نقابدار را خلع سلاح و بازداشت كردند. مأموران در تفتيش بدني از سارق مسلح كه مرد 50 ساله‌اي است، دريافتند وي علاوه بر نقاب، كلاه گيس هم دارد تا هنگام سرقت شناسايي نشود.

 

سپس مأموران متهم را براي بازجويي به اداره پليس منتقل كردند. در حالي كه متهم با تناقض‌گويي قصد انحراف رسيدگي به پرونده را داشت، مأموران در تحقيقات تخصصي به ردپاي متهم در سه سرقت مسلحانه ديگر از بانك‌هاي تهران پي بردند. مأموران دريافتند متهم قبل از اين سرقت مسلحانه از سه بانك، بانك ملي تجريش، اقتصادنوين و صادرات‌ سرقت كرده بود. متهم صبح ديروز براي بازجويي به دادسراي ناحيه 34 منتقل شد و در شعبه اول بازپرسي مورد بازجويي قرار گرفت و در ادامه براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

  

نخستين دستبرد مسلحانه سارق نقابدار

نخستين بانكي كه سارق مسلح به آن دستبرد زد، بانك ملي شعبه تجريش بود. متهم اواخر اسفندماه سال گذشته بود كه پس از پايان ساعت كار بانك به طوري كه كارمندان متوجه وي نشده بودند، وارد بانك ملي شد. وقتي يكي از كارمندان در بانك را براي حساب و كتاب روزانه بست، ناگهان متوجه مرد نقابدار مسلحي شد كه همه كاركنان بانك را تهديد به قتل كرد. مرد مسلح نقابدار پس از تهديد موفق به سرقت 14 ميليون تومان شد و از محل گريخت.  يكي از كارمندان گفت: در بانك را بسته بوديم و قصد داشتيم دقايقي بعد به خانه‌هايمان برويم كه متوجه حضور سارق مسلح نقابداري در بانك شديم. او همه را تهديد به قتل كرد و بعد ما تسليم او شديم.

  

دستبرد سارق مسلح به بانك اقتصاد نوين

در حالي كه مأموران پس از اين حادثه هيچ ردي از سارق مسلح نيافته بودند، دومين سرقت مسلحانه مشابه در دوازدهم ارديبهشت ماه امسال از بانك اقتصاد نوين شعبه قيطريه به مأموران گزارش شد.

 

بررسي‌ها نشان داد كه ساعت 12و 40 دقيقه ظهر مرد مسلح نقابداري وارد بانك شده و با تهديد اسلحه موفق شده است حدود 62 ميليون تومان سرقت كند. همچنين مشخص شد مرد مسلح كه بسيار خونسرد به نظر مي‌رسيده مشتريان و كاركنان بانك را تهديد به قتل كرده و پس از سرقت از محل گريخته است.

 

بررسي‌ها حكايت از آن داشت، سارق حرفه‌اي با داشتن نقاب و كلاه‌گيس هيچ ردي از خود به جا نگذاشته است.

 

سومين سرقت مسلحانه متهم از بانك

در حالي كه پرونده دو سرقت مسلحانه مشابه از دو بانك هنوز روي ميز كارآگاهان باز بود، خبر سرقت مسلحانه مشابه ديگري در مهرماه امسال از بانك كارآفرين در شمال تهران به مأموران پليس گزارش شد.

 

مأموران دريافتند حوالي ساعت 11 و 20 دقيقه سارقي مسلح در حالي كه صورت خود را پوشانده بود، با ورود به شعبه بانك كارآفرين در فرمانيه و تهديد اسلحه گرم، اقدام به سرقت 2 ميليون تومان كرده و از محل متواري شده است.

 

همچنين مشخص شد سارق قصد سرقت مبلغ بيشتري را داشته بود، اما وقتي احساس خطر مي‌كند با شليك چند تير هوايي مبلغ 2 ميليون تومان از روي پيشخوان بانك برمي‌دارد و به سرعت از محل مي‌گريزد. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------