دادستان زاهدان جزییاتی از جنایت منطقه مرزی میرجاوه را تشریح کرد



اخبار,اخبار حوادث,جنایت منطقه مرزی میرجاوه

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با تایید شهادت 10 نفر از ماموران مرزبانی منطقه میرجاوه در اثر تیرانداری اعضای گروهک جیش‌الظلم گفت: نیروهای متخاصم پس از درگیری و به شهادت رساندن مرزبانان به عمق خاک پاکستان متواری شده اند. .

به گزارش ایسنا ، حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌راد در تشریح این حادثه گفت:حدود ساعت 20دیشب در منطقه مرزی میرجاوه و بین میل 99 و 100 یازده نفر از ماموران مرزبانی متشکل از سه نفر از ماموران کادری و هشت نفر از سربازان وظیفه به هنگام تعویض پست مورد حمله و کمین تروریست‌ها قرار گرفته و بر اثر تیراندازی با تیربار گرینف، متاسفانه هشت نفر از آنان در دم به شهادت رسیده و دو نفر دیگر نیز پس از انتقال به بیمارستان به شهادت رسیده‌اند.

 

دادستان زاهدان با اعلام اینکه حال تنها مجروح این حادثه نیز وخیم گزارش شده است،افزود: نیروهای مرزبانی و سپاه پاسداران به همراه نیروهای امنیتی در حال بررسی حادثه و پیگیری آن هستند.

 

وی با اعلام اینکه محل وقوع این جنایت،منطقه مرزی دارای پوشش جنگلی است، گفت: متجاوزان گروهک جیش‌الظلم پس از وقوع این جنایت در نقطه صفر مرزی با استفاده از پوشش منطقه بلافاصله به عمق خاک پاکستان متواری شده‌اند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------