آخرین دفاع مرد کارتن‌خواب در قتل زن جوان



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مرد کارتن‌خواب که در خانه شیشه‌ای زن جوان، وی را ناخواسته به قتل رسانده است، محاکمه شد.

شامگاه 24 آذرماه سال 89 مأموران پلیس در جریان جنایت خونینی در خانه قدیمی خیابان شهرزاد تهران قرار گرفتند.


دقایقی بعد تیم جنایی پس از حضور در این خانه با جسد زن جوانی به نام «پروانه» 38 ساله روبه‌رو شدند. بررسی‌های میدانی نشان داد پروانه در خانه ویلایی‌اش از سوی مرد کارتن‌خوابی به نام «داوود» هدف سه ضربه چاقو قرار گرفته و قاتل گریخته است.


کارآگاهان جنایی که می‌دیدند خانه قدیمی زن جوان پاتوقی برای مصرف شیشه کارتن‌خواب‌ها است، فاش کردند شب جنایت ابتدا بین داوود و مردی به نام «سهراب» درگیری رخ داده، سپس پروانه قصد میانجیگری داشته که هدف چاقو قرار گرفته است.

 

بدین‌ترتیب خیلی زود داوود به دام افتاد و گفت: دو سال پیش خیلی اتفاقی با زنی به نام «حمیرا» که پسری به نام سهراب دارد و از همسرش متارکه کرده بود آشنا شدم. از آنجا که من کارتن‌خواب بودم، حمیرا مرا به خانه دوستش پروانه دعوت کرد و خواست شب‌ها آنجا بروم. من به صورت موقت با حمیرا ازدواج کردم و چون حمیرا با پسرش نیز در خانه پروانه زندگی می‌کردند، من نیز نزد آنان رفتم.

 

سرانجام پس از یک سال حمیرا به عقد مردی به نام «جعفر» درآمد و من دوباره کارتن‌خواب شدم و سرپناهی برای زندگی نداشتم اما یک روز حمیرا از سر دلسوزی دنبال من آمد، از آنجا که زمستان هوا سرد بود، مرا به خانه پروانه برد.


آن شب من برای خواب به بالکن خانه رفتم که ناگهان متوجه شدم سهراب با پروانه دعوا می‌کند که چرا مرا به خانه‌اش راه داده است.


خیلی ناراحت شدم، وقتی پایین رفتم بدون هیچ مقدمه‌ای سهراب با چوبی که در دست داشت ضربه‌ای به سرم زد. من هم در دفاع از خودم چاقویی را که داخل آشپزخانه بود برداشتم و به سهراب حمله کردم اما او پشت پروانه مخفی شد و ناگهان به طور ناخواسته چاقو به پروانه اصابت کرد. آن لحظه نیز شیشه مصرف کرده بودم و نفهمیدم که چکار می‌کنم و از خانه فرار کردم، هرگز تصور نمی‌کردم پروانه را کشته باشم.


در دادگاه
این مرد کارتن‌خواب در شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی عبداللهی و چهار قاضی مستشار تحت محاکمه قرار گرفت.


داوود وقتی پشت تریبون ایستاد، گفت: قتل را قبول دارم، اما هرگز قصد کشتن پروانه را نداشتم، تنها می‌خواستم سهراب را بترسانم اما وقتی چاقو کشیدم به صورت ناخواسته به پروانه اصابت کرد. حالا هم بشدت پشیمان هستم و عفو و بخشش می‌خواهم.بنابراین گزارش، پنج قاضی عالیرتبه جنایی با وجود اینکه خانواده پروانه در جلسه حضور نداشتند و با در نظر گرفتن درخواست قصاص از سوی آنان در پرونده، بزودی حکم را صادر خواهند کرد.

اخبارحوادث - ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------