آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

کمین تیم کلاهبرداری در برابر ستادهای ترخیص خودرو



پلیس بازی مرد شیاد در برابر ستاد‌های ترخیص خودرو بهانه‌ای برای کلاهبرداری با فیش جعلی جریمه بود. .

اعضای این باند با کمین در مقابل ستادهای ترخیص و مراکز رسیدگی به اعتراض تخلفات رانندگی تحت پوشش سرهنگ بازنشسته ناجا اقدام به کلاهبرداری می‌کردند.

 

روز 6 دی‌ماه سال گذشته مردی به نام «مسعود» برای کاهش جریمه راهنمایی و رانندگی خود به پلیس راهور تهرانسر مراجعه می‌کند، در این بین یک مرد که خود را «سرایی» معرفی می‌کند نزد وی رفته و ادعا می‌کند شخصی به نام «پناهی» را می‌شناسد که سرهنگ بازنشسته ناجا است و می‌تواند میزان جریمه را کاهش دهد.


این مرد به مأموران پلیس گفت: من نیز پذیرفتم و نزد مردی لاغراندام که با معرفی خود به نام پناهی ادعا می‌کرد سرهنگ بازنشسته ناجا است، رفتم. این مرد گفت که از طریق ارتباطی که با همکاران قدیم خود دارد می‌تواند مبلغ خلافی را کم کند و حتی تخفیف بیشتری بگیرم و نصف میزان تخفیف گرفته شده را به عنوان دستمزد دریافت می‌کند.


وی ادامه داد: سرهنگ بازنشسته پس از حدود یک ساعت نزد من آمد و گفت میزان جریمه یک میلیون و 925 هزار تومان است که این میزان را به 500 هزار تومان کاهش داده، سپس 250 هزار تومان پول را نقد از من گرفت و رفت.


مسعود گفت: پس از دقایقی با برگه عدم خلافی نزدم برگشت و من نیز با مشاهده فیش صادره اقدام به پرداخت 750 هزار تومان بابت دستمزد کردم، ولی بعد از چند روز هنگامی که دوباره پرینت خلافی گرفتم، دیدم مبلغ خلافی کاهش پیدا نکرده بود.


سرهنگ «سید جعفر حسینی» رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: متهم ردیف اول 45 ساله و ردیف دوم 30 ساله با استقرار مقابل ستادهای ترخیص و مراکز رسیدگی به اعتراض تخلفات رانندگی تهران و استان البرز با شناسایی صاحبان خودروهایی که اغلب آنها دارای جرایم بالای یک میلیون تومان بوده و گاهی خودروهایشان به همین دلیل توقیف و به پارکینگ هدایت شده با جعل عنوان سرهنگ بازنشسته پلیس و عناوینی چون سرهنگ پناهی، سرهنگ دهقانی و غیره با ارائه برگه گواهی عدم خلافی جعلی و نیز به بهانه صدور گواهینامه رانندگی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کردند که پس از تحقیقات پلیسی و انجام چند عملیات تعقیب و مراقبت پلیسی هر دو متهم در تاریخ 31 فروردین ماه دستگیر شدند.


رئیس بازرسی پلیس تهران گفت: با توجه به گستردگی اعمال مجرمانه متهمان و اینکه تاکنون 11 تن از شکات، متهمان را شناسایی و شکایت خود را مطرح کرده‌اند خاطرنشان کرد کسانی که در دام‌های مشابهی افتاده‌اند، می‌توانند با شماره 21861640 تماس بگیرند یا به شعبه سوم دادسرای ناحیه 10 تهران مراجعه کنند.

 

 

اخبار حوادث - ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------