موتورسواری زن، زندگی اش را بهم ریخت



 

شوهرم مخفیانه از من فیلمبرداری می كند

 

زنی در دادگاه خانواده مدعی شد: هنگامی که با شوهر سابقم سوار موتور بوده و دچار سانحه شدم، نارسایی جسمی  پیدا کردم که این موضوع باعث شد شوهر سابقم مرا ترک کند و در حال حاضر نیز این موضوع باعث دادخواست طلاق از سوی شوهر دومم شده است.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبری فارس «توانا»، مردی با مراجعه به دادگاه خانواده ۲ (ونک) دادخواست جدایی خود را به قاضی حسن عموزادی رئیس شعبه ۲۶۸ این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این مرد در برابر قاضی عموزادی با بیان اینکه همسرم یک بار ازدواج کرده است و من شوهر دوم او هستم، گفت: می خواهم از همسرم جدا شوم چرا که نمی توانم با این وضع سلامتش در کنار او زندگی کنم.

زن نیز در دادگاه خانواده ونک حضور داشت و با اشاره به اینکه با شوهر سابقم سوار موتور بودیم که تصادف سختی کردیم و این سانحه باعث لکنت زبان و از کار افتادن بعضی از اعضای بدنم شد، اظهار داشت: حاضر به جدایی نیستم و تنها نفقه می خواهم.

وی در ادامه با بیان اینکه شوهرم موظف است نفقه مرا بدهد چرا که حق من است، گفت: او از ابتدا از نارسایی اعضای بدنم باخبر بود، می خواهم که شوهرم مرا درک کرده و در کنارم به زندگی ادامه دهد.

زن بار دیگر در حضور قاضی عموزادی با اشاره به اینکه شوهر سابقم باعث این تصادف شد ولی به دلیل اینکه این نارسایی برایم به وجود آمد، مرا ترک کرد، افزود: نمی خواهم شوهرم را مانند شوهر سابقم از دست بدهم بنابراین تنها نفقه می خواهم.

مرد در انتها با بیان اینکه همسرم باید مرا درک کرده و بداند که من نمی توانم به خاطر خود خواهی او، بیماری اش را تحمل کنم، گفت: می خواهم از همسرم جدا شوم و او باید با این امر موافقت کند.

قاضی این پرونده بعد از شنیدن اظهارات طرفین، حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و برای رسیدگی بیشتر، پرونده را به روزی دیگر موکول کرد..... ./ خبرگزارى فارس 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------