فرار از پارتی شبانه، مرگ دختر جوان را رقم زد



 

فرار از پارتی شبانه، مرگ دختر جوان را رقم زد


رییس پلیس امنیت عمومی استان خراسان رضوی گفت: دخترجوانی كه در زمان دستگیری میهمانان یك پارتی قصد فرار داشت، از طبقه ششم آپارتمانی در مشهد به پایین سقوط كرد و در دم جان خود را از دست داد.

سرهنگ پاسدار ناصر نجاریان در تشریح این پرونده اظهار كرد: تعدادی از شهروندان ساكن در یكی از مجتمع های مسكونی در محدوده بلوار هاشمیه مشهد از چندی قبل از رفت و آمد افراد مشكوك به یك واحد آپارتمانی و برگزاری مجالس مختلط و پارتی كه با سر و صداهای زیادی همراه بود اعلام نارضایتی كردند.

وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی در پیگیری این پرونده محل مورد نظر را به طور كاملا نامحسوس تحت نظر قرار دادند و چهارشنبه شب گذشته كه تعدادی دختر و پسر جوان در این آپارتمان اقدام به برگزاری مهمانی مختلط و پارتی شبانه كرده بودند با هماهنگی مقام قضایی، محل را مورد بازرسی قرار دادند.

نجاریان خاطر نشان كرد: در این عملیات چهار پسر جوان و چهار دختر جوان دستگیر شدند و متاسفانه یكی از خانم های جوان كه به محض اطلاع از حضور پلیس در محل، با حالتی غیر طبیعی قصد فرار داشت، از تراس طبقه ششم ساختمان به پایین سقوط كرد.

رییس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی ادامه داد: در این حادثه زن جوان كه از ناحیه سر به شدت صدمه دیده بود در دم جان خود را از دست داد.

وی بیان كرد: متهم اصلی پرونده و دو متهم دیگر كه از محل متواری شده بودند نیز دستگیر شده اند و به دستور مقام قضایی، جسد قربانی این میهمانی شیطانی به پزشكی قانونی انتقال یافته است.

نجاریان گفت: در بازرسی از آپارتمان كه محل برگزاری میهمانی بود، مقادیری مشروبات الكلی، آلات و ادوات استعمال مواد مخدر و اقلام منكراتی كشف شد، این در حالیست كه متهمان مقداری از مشروبات الكلی را قبل از ورود پلیس به محل از پنجره آپارتمان به بیرون پرتاب كرده بودند.

رییس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی گفت: متاسفانه این افراد بر اثر استفاده از مشروبات الكلی كنترلی بر رفتار و حركات خود نداشتند، تحقیقات پلیسی درباره این پرونده به دستور مراجع قضایی همچنان ادامه دارد.... / خبرگزارى ايسنا


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------