متهم پرونده اغفال زنان به دام افتاد



ماموران عملیات پلیس اطلاعات و امنیت ناجا با مشارکت و اعتماد چند نفر از ljil قربانیان پرونده اغفال زنان، مجرم پرونده خیابان شیخ بهایی تهران راکه از سوابق کیفری، مجرمیت و ارتکاب جرایم مختلف برخوردار بود، دستگیر کردند.

 به  گزارش  سایت  پلیس  ؛این متهم سابقه دار با اعتماد خانواده های قربانیان پرونده به خدمتگزاران خود در پلیس، توسط ماموران پلیس امنیت ناجا دستگیر شده است.

 

این متهم که از سوابق گوناگون در جعل و کلاهبرداری، جاسوسی علیه امنیت ملی و روابط نامشروع با افراد مختلف برخوردار بوده، با سوءاستفاده از عناوین سازمان ها و نهادهای امنیتی، سیاسی، کشوری و لشکری، طعمه های خود را شکار کرده و سپس با هدایت آنها به مخفیگاه خویش به بهانه حل مشکلات خانوادگی و اقتصادی با تهدید و ارعاب از آنها اخاذی می کرد.

 

پس از دستگیری، متهم به تمامی اتهامات منتسب به خویش اعتراف کرد و پرونده برای سیر مراحل قانونی و شناسایی دیگر قربانیان احتمالی تحویل مقامات قضائی شد.

 

چه بسا در لایه های پنهان جامعه احتمال وجود مجرمانی از این دست باشد؛ بنابراین ضرورت دقت و هوشیاری خانواده های محترم و اعتماد به فرزندان خود در پلیس به منظور پیشگیری از حوادث تلخ و ناگوار و برخورد قاطع با این دست از مجرمین همه انتظار ما است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------