6 کامیون زباله در یک خانه مسکونی در فردیس



  اخبار حوادث ,خبرهای حوادث  , زباله

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس استان البرز اعلام کرد: فردی که حدود 3 سال اقدام به جمع آوری و انباشت زباله درواحد مسکونی خود درشهرک ناز فردیس می کرد برای ساکنان ساختمان چند واحدی مشکل بهداشتی و زیست محیطی به وجود آورد.

 محمدرضا ترابی روز یکشنبه در گفت و گو با  ایرنا افزود: به دنبال گزارش مردمی، مبنی بر اینکه فردی درواحد مسکونیدریک ساختمان چند واحدی واقع درشهرک ناز شهرستان فردیس با جمع آوری و انباشت زباله وضعیت غیر قابل تحملی در محل به وجود آورده ، موضوع بلافاصله مورد بررسی قرارگرفت.

 

وی ادامه داد: بررسی ها نشان داد که صاحب این واحد مسکونی به علت مشکل روحی و روانی از 3 سه سال پیش زباله ها رااز اطراف جمع آوری و در منزل انباشت می کرده که سبب آلودگی شدید زیست محیطی و تکثیر حشرات و حیوانات موذی شده است.

 

ترابی گفت: طبق بررسی ها ، علاوه براین فرد، همسر و 2 فرزند وی در این واحد مسکونی درمیان زباله ها زندگی می کردند.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس اظهار داشت: پس از بازدیدکارشناس بهداشت محیط و تشکیل پرونده قضایی ، دادستان فردیس دستور پاکسازی محل را از زباله ها صادر کرد.

 

وی اظهار داشت: 6 کامیون زباله از این واحد مسکونی با زیربنای حدود 110 متر مربع خارج و اقدامات لازم برای سمپاشی و پاکیزگی محل به عمل آمد.

 

حدود 3 سال پیش نیز فرد دیگری به علت مشکل روحی و روانی ده ها تن زباله در ساختمان مسکونی خود واقع در فاز چهارمهر شهرکرج جمع آوری و انباشت کرده بود که با حکم قضایی نسبت به پاکسازی این مکان اقدام شد. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------