کلاهبردار حرفه ای را درالبرز شناسایی کنید



  اخبارحوادث,خبرهای حوادث , کلاهبردار حرفه ای

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصویر کلاهبردار حرفه ای ، از شهروندان درخواست کرد چنانچه از سوی این فرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند برای شناسایی متهم و طرح شکایت به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

 به گزارش ایرنا؛ سرهنگ جواد صفایی گفت: در پی دریافت شکایت های متعدد شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از سوی فردی که خود را شخص با نفوذی در دستگاه های رسمی و دولتی معرفی می کرد پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی شرق کرج قرار گرفت .

 

وی در ادامه گفت: با توجه به اظهارات شکات مشخص شد که متهم با به کارگیری شگردهای مختلف با معرفی خود به عنوان کارمند قوه قضائیه،فردی با نفوذ در مراکز و دستگاه های دولتی و استخدام افراد در شرکت نفت و تهیه مسکن مهر اقدام به کلاهبرداری از بانوان می کرد .

 

صفایی گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و به کارگیری شگردهای پلیسی در نهایت مخفیگاه متهم متواری را در کرج شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه موفق به دستگیری وی شدند.

 

وی در خصوص شیوه و شگرد این کلاهبردار حرفه ای گفت : نامبرده با پرسه زدن در اطراف مراجع قضائی و شناسایی زنانی که مشکل حقوقی و قضائی داشتند طعمه های خود را انتخاب و در پوشش مسافرکش آن ها را سوار بر خودرو کرده و تا رسیدن به مقصد باب گفت و گو را بازکرده و با ادعای اینکه کارمند بازنشسته دادگستری و صاحب نفوذ در دستگاه های دولتی است از آن ها می خواست تا با پرداخت وجه مشخص به مشکل آن ها رسیدگی کند.

 

صفایی با اشاره به این که تا کنون 20 نفر از مالباختگان شناسایی شده اند، گفت : متهم درمناطق مختلف تهران، کرج و شهریار اقدام به 35 فقره کلاهبرداری از شهروندان کرده است.

وی گفت: بازپرس شعبه 13 دادسرای کرج ، دستور چاپ تصویر بدون پوشش متهم را در رسانه های جمعی صادر کرده است تا شهروندانی که به این شیوه و یا توسط این فرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند جهت پیگیری شکایت خود به پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز واقع در اسلام آباد ، پشت بازار روز ولیعصر ، جنب کلانتری اسلام آباد و یا شعبه 13 دادسرای ناحیه یک کرج مراجعه کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------