جزییات آتش‌سوزی گسترده در یکی از هتل‌های مشهد



 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث  ,آتش‌سوزی هتلی در مشهد

آتش‌سوزی گسترده در مجموعه اقامتی بلندمرتبه مشهد که به واسطه جنس نمای آن به سرعت فراگیر شد و موجی از نگرانی‌ها را در پی داشت، با تلاش نفسگیر بیش از 200 آتش‌نشانان مهار و اطفاء شد .

به گزارش ایسنا، آتش‌سوزی در این مجموعه اقامتی در حال ساخت که به دلیل گستردگی هنوز مشخص نیست از کدام طبقه آغاز شده است، بخش وسیعی از این ساختمان بزرگ را در برگرفت و سبب به ایجاد نگرانی در مردم و مسئولان شد، به طوری که فرماندار مشهد نیز در محل آتش‌سوزی حاضر شد.

 

حسن جعفری، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در تشریح جزییات این آتش‌سوزی، عنوان کرد: پس از وسعت گرفتن آتش در این ساختمان بلندمرتبه، حریق در ساعت 12:26 به آتش‌نشانی گزارش شد و بخش زیادی از توان آتش‌نشانی مشهد برای کنترل حریق این مجموعه اقامتی اعزام شد و با تکیه بر خودروهای اطفای حریق سنگین، نردبان و تانکر آب عملیات اطفای حریق در دستور کار قرار گرفت .

 

وی گفت: بیش از 65 خودروی آتش‌نشانی با 200 آتش‌نشان در محل حادثه مستقر شدند و در عملیاتی ضربتی موفق به اطفای حریق شدند .

 

جعفری با اشاره به تحت کنترل درآمدن آتش در همان لحظات اولیه، تصریح کرد: همزمان با پیشروی آتش در برخی نقاط، اطفای حریق در برخی نقاط دیگر موفق بود، اما شدت آتش موجب شد تا این مناطق از ساختمان نیز مجددا دستخوش آتش‌سوزی شوند و بر اساس آخرین گزارش‌ها بخش وسیعی از این مجموعه گرفتار آتش‌سوزی شد.

 

وی ادامه داد: در این حادثه پنج آتش‌نشان مصدوم شده، دو نفر از آنان راهی بیمارستان و سه نفر دیگر در محل مداوا شدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------