تشریح جزییات حادثه هولناک دو سر بریده شده در تهران



   اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث ,قاتل

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران جزییات حادثه هولناک دو سر بریده در تهران را تشریح کرد.

محمد شهریاری در گفت‌وگو با ایسنا گفت: در روز 11 مردادماه سال جاری دو سر بریده که دچار سوختگی هم بودند در خیابان شیخ بهایی کشف شد. در بررسی های به عمل آمده مشخص شد که سرهای پیدا شده متعلق به آقا و خانمی است که آثار شلیک گلوله به سر هر 2 نفر آنها مشهود بود و قاتل یا قاتلین به منظور عدم شناسایی هویت این زن و مرد جوان اقدام به سوزاندن آنها کرده‌اند. برهمین اساس موضوع سریعا به پلیس آگاهی تهران و دادسرای امور جنایی تهران اعلام و بررسی ها آغاز شد.

 

وی افزود: با تشکیل پرونده در دادسرای جنایی و همکاری پلیس آگاهی و با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته محدوده محل کشف سرهای بریده شده موفق به شناسایی یک دستگاه خودرو شاسی بلند شدیم که ساعاتی قبل از کشف سرها در نزدیکی محل توقف داشته است. همچنین  در ادامه تحقیقات قسمت‌های دیگری از بقایای متعلق به جسد زنی پیدا شد که در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که اعضای بدن کشف شده در سطل های زباله متعلق به بدن یکی از مقتولین پرونده است.

 

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده، پیرمرد 75 ساله ای شناسایی شد که بنا بر اظهارات همسایگانش با همسر، پسر و عروسش زندگی می‌کرد اما از چند روز پیش و به صورت ناگهانی پسر و عروسش به نام‌های احمد و الهه دیگر در محل زندگی شان مشاهده نشدند. لذا تحقیقات در خصوص علت غیبت احمد و الهه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

 

شهریاری یادآور شد: با توجه به شواهد بدست آمده در خصوص احتمال اطلاع این پیرمرد از جنایت و با هماهنگی بازپرس پرونده، کارآگاهان به محل سکونت این پیرمرد مراجعه کرده و در اولین مرحله موفق به شناسایی یک دستگاه خودرو سواری شاسی بلند دقیقا مشابه خودرو شاسی بلند شناسایی شده در تصاویر دوربین‌های مداربسته محدوده کشف سرهای بریده شدند و با توجه به قوی شدن احتمالات در خصوص ارتکاب جنایت توسط ناپدری احمد، بازرسی از محل سکونت این شخص در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و با حضور تیم‌های تخصصی و تشخیص هویت پلیس آگاهی در محل، آثار وقوع جنایت در محل کشف و پیرمرد (ناپدری احمد)  به ناچار لب به اعتراف گشود و روز گذشته به قتل پسرخوانده  (پسر باجناقش بود و او را به فرزندخواندگی قبول کرده بود) و عروسش اعتراف کرد.

 

شهریاری گفت: متهم(دارای 4 لیسانس است) در اعترافاتش اعلام کرده که  از مدت‌ها قبل با احمد اختلاف داشتیم چون او معتاد شدید به شیشه و کراک شده بود و تمام وسایل زندگی را می‌برد و می‌فروخت.  ما بچه دار نمی‌شدیم و احمد فرزند خواهر همسرم بود که ما از کودکی او را به خانه خود آورده و بزرگ کرده بودیم. از چند روز پیش از جنایت تنش و درگیری مابین ما بیشتر شد به گونه ای که احمد حتی همسرم را کتک زد و به همین دلیل همسرم را در هشتم مرداد ماه  به خانه خواهرش فرستادم و من با احمد و همسرش در خانه تنها شدیم. همان روز احمد دوباره شروع به فحاشی و شکستن در و ضربه به دیوار کرد و به داخل آشپزخانه رفت و می‌خواست به اتاق خودش برگردد که من در را باز کردم و سریع تیراندازی کردم؛ افتاد روی زمین و رفتم جلو و تیر دوم را به سرش زدم. زن احمد با شنیدن صدای تیراندازی آمده بود که ببیند چه شده تا از لای در بیرون آمد با تیر به سینه‌اش زدم. وقتی رفتم داخل دیدم روی تخت افتاده که تیر دوم را به سرش زدم و کارش تمام شد. سپس با اره برقی که از قبل در خانه بود شروع کردم به تکه تکه کردن قسمت های بدن احمد و پس از آن همسرش. از روز جنایت در خانه تنها هستم و موضوع را به هیچ کس نگفتم و از آن روز همسرم هنوز به منزل نیامده است.

 

وی افزود: با اعتراف صریح متهم به ارتکاب هر 2 جنایت، قرار بازداشت موقت صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

شهریاری در پایان گفت: متهم از نظر روحی و روانی در سلامت کامل است و سابقه مصرف روانگردان هم ندارد ولی با این حال ما از پزشکی قانونی خواستیم که وی را معاینه کند. وی انگیزه خود از تکه تکه کردن اجساد را جابه جایی راحتتر اجساد عنوان کرده و  سرها را اتش زده تا  هویت شان مشخص نشود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------