حمله مرد عصبانی باچاقو به کارمندان تعاونی۱۳/ یک کشته دو نفر مجروح



  اخبارحوادث ,خبرهای حوادث,پلیس اگاهی

مرد عصبانی در اقدامی جنون آمیز با چاقو به کارمندان اداری و مسافران تعاونی ۱۳ ترمینال جنوب حمله کرد؛ در این درگیری یک تن کشته و دو نفر دیگر راهی بیمارستان شدند.

به گزارش مهر مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ با تایید حادثه ترمینال جنوب اعلام کرد:دقایقی پیش مرد عصبانی که برای تهیه بلیط به تعاونی شماره ۱۳ ترمینال جنوب مراجعه کرده بود به دلیل اتمام بلیط با کارمندان درگیر شد که در این درگیری یک شهروند کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند. 

 

سرهنگ مراد مرادی در تشریح این خبر بیان داشت: حدود ساعت ۱۷عصر امروز سه شنبه هفتم شهریورماه فردی به نام "الف.ف" ۳۲ ساله  که از صبح برای تهیه بلیط به پایانه جنوب مراجعه کرده و پس از ساعت ها موفق به تهیه نشده بود،با کارکنان یکی از تعاونی های این پایانه درگیر و با چاقو به آنان حمله ور می شود.

 

وی افزود: در این درگیری مرد مسافر سه نفر را مصدوم کرد که یکی از این سه نفر که مردی ۴۰ساله بود به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان بهارلو منتقل که علی رغم تلاش کادر پزشکی جان خود را از دست می دهد. 

 

سرهنگ مرادی بیان داشت: به دنبال این درگیری و با حضور سریع و به موقع ماموران کلانتری ضارب دستگیر و به کلانتری انتقال داده شد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------