دستگیری سارق ناقوس‌های میلیاردی کلیسا در استان اصفهان



   اخبارحوادث ,خبرهای حوادث ,کلیسا

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین و میاندشت از دستگیری یک سارق که ناقوس های یک کلیسا به ارزش چهار میلیارد ریال را در شهرستان بوئین و میاندشت سرقت کرده بود خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ "علیرضا طاهری" اظهار کرد: در پی وقوع سرقت ناقوس های یک کلیسا در یکی از روستاهای شهرستان بوئین و میاندشت، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی و پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: ماموران با انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در مخفیگاه اش دستگیر کنند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین و میاندشت با اشاره به کشف ناقوس های سرقتی در مخفیگاه سارق افزود: ارزش ناقوس های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه چهار میلیارد ریال اعلام شده است.

 

طاهری با اشاره به اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد از مردم خواست، در صورت مشاهده پرسه زنی افراد مشکوک و ناشناس در اطراف محل زندگیتان و یا هر گونه موارد دیگر از طریق تماس با تلفن 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

 

عکس خبر تزئینی است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------