آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

دستگیری عاملان تیراندازی در اصفهان



اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث ,تیراندازی

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری افرادی که با تیراندازی و مجروح کردن فردی در یکی ازخیابان های شهر اصفهان رعب و وحشت ایجاده کرده و متواری بودند خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ حسن یاردوستی در این رابطه اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر نزاع و درگیری در یکی از خیابان‌های شهر اصفهان همراه با تیراندازی تیم گشت فوریت‌های پلیسی کلانتری منطقه بلافاصله به محل حادثه اعزام شد.

 

وی با اشاره به اینکه این حادثه دو روز گذشته اتفاق افتاده بود، افزود: ماموران هنگامی که به محل اعزام شدند مشاهده کردند سه تیر با اسلحه شکاری به فردی اصابت کرده که به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد و با توجه به حساسیت موضوع که باعث ایجاد رعب و وحشت در بین مردم شده بود بررسی موضوع به صورت ویژه و خاص در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: ماموران موفق شدند هر سه ضارب را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی سه عملیات جداگانه در مخفیگاه اشان دستگیر کنند. افراد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شدند به بزه انتسابی، اعتراف و انگیزه خود را خصومت قبلی با مضروب اعلام کردند.

 

یاردوستی با اشاره به اینکه هر سه متهم تحویل مراجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: شهر اصفهان جولانگاه مخلان و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه نیست و پلیس با هر گونه قانون شکنی برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

انتهای پیام

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------