کلاهبرداری از زن سمنانی برای رفع طلسم!



  اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث ,كلاه برداري

رئیس پلیس فتا استان سمنان از کلاهبرداری 160 میلیونی یک نفر برای اخاذی از یک زن سمنانی خبر داد و گفت: این دعانویس و رمال مجازی با تلاش پلیس دستگیر و روانه زندان شد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ صادقی کاشان با اعلام این خبر افزود: در پی وصول یک فقره پرونده با موضوع کلاهبرداری ، مراتب رسیدگی در دستور کار قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: برابر اظهارات شاکیه، تبلیغاتی مبنی بر دعا نویسی و رفع طلسم در یکی از سایت‌ها مشاهده شده و در ادامه از طریق یکی از شبکه های اجتماعی پیام رسان، شاکیه اقدام به برقراری ارتباط با متهمین پرونده می کند.

 

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمین با استفاده از ترفندهای مختلف با فریب و اغفال شاکیه مبلغ 160 میلیون ریال برای باطل کردن طلسم از وی اخذ می کنند.

 

  وی افزود: با توجه به مستندات و بررسی ادله موجود مشخص گردید متهمین با آی دی‌های مختلف اقدام به انجام این عمل مجرمانه کرده‌اند که با اقدامات تخصصی و هماهنگی مقام قضایی متهمین دستگیر و صراحتا به بزه خود اعتراف نمودند و انگیزه خود را کسب منفعت مالی بیان کردند.

 

  رئیس پلیس فتا استان به کاربران فضای سایبر توصیه کرد: به هیچ عنوان به تبلیغات مشکوک که با ترفندهای اغواکننده کاربران را جذب می کنند اعتماد نکنید ، مراقب افراد شیاد و کلاهبردار در این فضا باشید و به هیچ عنوان اطلاعات شخصی و مهم خود را در اختیار افراد غریبه قرار ندهید و بدانید که براساس قانون هر کس از راه حیله و تقلب مردم را به داشتن اموال و اختیارات واهی فریب دهد یا به امور غیر واقع بترساند و از این طریق مالی تحصیل کنند کلاهبردار محسوب می‌شود و علاوه بر رد اصل مال صاحبش به حبس از یک تا هفت سال و پرداخت جزای نقدی معادل مالی که اخذ کرده است محکوم خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------