سارق شاه‌کلید مغازه‌های بازار دستگیر شد



 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث ,بازار تهران

رئیس کلانتری 113 بازار از دستگیری سارقان سریالی مغازه‌های بازار تهران خبر داد.

سرهنگ امیر هوشنگ امیری در گفت‌وگو ایسنا گفت: در پی شکایت تعدادی از کاسبان  بازار تهران مبنی بر سرقت البسه و پوشاک از داخل مغازه هایشان رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران کلانتری قرار گرفت و آنان در تحقیقات اولیه خود متوجه شدند سارق یا سارقان بدون هیچ گونه تخریب و بر جای ماندن آثار جرمی اقدام به سرقت از این مغازه‌ها کرده‌اند.

 

وی با بیان اینکه تیمی از مأموران کلانتری برای انجام تحقیق و شناسایی سارق یا سارقان به محل های سرقت اعزام شدند، گفت:  با پایش های صورت گرفته مشخص شد سارقان با داشتن کلید به راحتی وارد مغازه‌ها شده و پس از سرقت دوباره در مغازه را قفل کرده و خارج شده‌اند.

 

رییس کلانتری بازار با اشاره به افزایش گشت های انتظامی در پی این شکایات، تصریح کرد: عوامل کلانتری حین گشت زنی به فردی که پاسخ درستی به سوالات پلیس نمی‌داد مشکوک شده و در بازرسی بدنی از وی تعداد زیادی کلید را کشف کردند.

 

وی افزود: با بررسی های بیشتر، مشخص شد در یکی از مغازه‌ها باز  و سارقان قصد سرقت از آن مغازه را داشته ولی به دلیل حضور پلیس امکان سرقت برای آنان مهیا نشده است.

 

امیری با اعلام این خبر که این فرد به همراه همدستش دستگیر و به کلانتری منتقل شده است، اظهار کرد: این فرد در بازجویی‌های اولیه به سرقت بیش از 4000 ثوب انواع پوشاک از قبیل کت شلوار، تی شرت و... اعتراف کرد.

 

 به گفته وی، متهمان پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------